Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oljer til Fuel bil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    selv om vedkommende ikke har peil og kanskje ikke skriver etter boka så trenger dere faen ikke og mobbe og henge ut folk på denne måten ,, må se til og vokse opp alle dere... er vel strengt tatt bare trådstarter som ikke har kommet med idiotiske uttalelser...

    after run
    wd-40 evt crc 5-56
    luftfilterolje
    diffolje (silikon)
    demperolje(silikon)

    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

    Comment


    • #17
      Takk Det var det jeg ville høre
      HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

      Comment


      • #18
        bare hyggelig og håper du koser deg på forum uansett....lykke til med bilen og hobbyen
        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

        Comment


        • #19
          Det skal jeg TUSEN TAKK
          HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

          Comment


          • #20
            Originally posted by PedAas View Post
            Det skal jeg TUSEN TAKK
            en ting til, Kompressor!! det bør du ha tilgang til, da flyr skiten av som støv på en bokhylle er seff noe du må ta for hånd, er ikkje alt som flyr av. men ikkje blås rett mot diffene og servoene, det kan bli stygt

            og viss du er på biltema en gang bør du sjekka ut bremserens, det er GENAILT skitt og smuss flyyr av, i motsetning til wd-40 som i mitt tilfelle har gjort ledninger stive og shit
            Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

            Comment


            • #21
              Originally posted by crazycarboy View Post
              en ting til, Kompressor!! det bør du ha tilgang til, da flyr skiten av som støv på en bokhylle er seff noe du må ta for hånd, er ikkje alt som flyr av. men ikkje blås rett mot diffene og servoene, det kan bli stygt

              og viss du er på biltema en gang bør du sjekka ut bremserens, det er GENAILT skitt og smuss flyyr av, i motsetning til wd-40 som i mitt tilfelle har gjort ledninger stive og shit
              taKK Skal til biltema til lørdagen faktisk
              HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

              Comment


              • #22
                ja, bremserens er tingen du.. NOT!!!!! det tørker ut plastikken, og er ikke anbefalt fra meg hvertfall. dette er ikke tull. Bremserens skal fjerne fett, og oljepartikler. og hva inneholder plastikk??? hmm, jo er jammen meg olje/fett lag det gitt. så da blir plastikken nedbrutt, og vil bli dårligere. trykkluft er jo veldig kjekt og bruke visst man skal bytte lager ofte, for støv blir blåst inn i alle åpninger du ikke vil ha det. Men folk må jo få bruke hva man vil. Lykke til.
                Team Losi Norway 2011 www.smallsize.no
                Team Losi 8eight 2.0 EU-- Spectrum Dx3R--RB consept--

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Ole k View Post
                  ja, bremserens er tingen du.. NOT!!!!! det tørker ut plastikken, og er ikke anbefalt fra meg hvertfall. dette er ikke tull. Bremserens skal fjerne fett, og oljepartikler. og hva inneholder plastikk??? hmm, jo er jammen meg olje/fett lag det gitt. så da blir plastikken nedbrutt, og vil bli dårligere. trykkluft er jo veldig kjekt og bruke visst man skal bytte lager ofte, for støv blir blåst inn i alle åpninger du ikke vil ha det. Men folk må jo få bruke hva man vil. Lykke til.
                  det er jo derfor man demonterer... så kommer man lettere til dritten
                  jau bremserens tørker ut plasten, sannt det. Men derfor avmonterer eg den (og d ekkje noe big deal) og spruter i vei men har du plastdrev så... ja då har du et dilemma.
                  Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                  Comment


                  • #24
                    Hehe, Takk gutter
                    HPI Savage 4,6 Big block, noen oppgraderinger.

                    Comment


                    • #25
                      bremserens

                      det er ikkje noe eg (eller noen andre burde) spraye bilen fulstendig med. eg bruker den for å få av skitt som nekter å gå av med wd-40 og kompressor. sånn som ofte sitt seg utenpå potta, motorbokka og på chassie-plata.
                      og dst er jo en forholdsvis liten bil, så skal man bruke bremsrens på den, bør man demontere eller spraye del for del, det er det eg gjer på st-r'en.

                      men det er opp til hver enkelte ka en bruker. så du får ha lykke til uansett ka du bruker
                      Kyosho: inferno ST-R, Lazer ZX-5 SP og Slashen som bruttern ikkje bruker så mye

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X