Announcement

Collapse
No announcement yet.

koyosho DRX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • koyosho DRX

    jeg tenkte på om det er noe bra å kjøpe en koyosho DRX som første nitrobil og toppfart og bakkeklaring??? og kan noen sette den bilen ved siden av en 1:10 bil og er det bra deal og kjøpe den i usa????
    !!!!!ESPEN.ESPEN.ESPEN!!!!!

    ER PÅ JAKT ETTER HPI BAJA 5B

  • #2
    Vil tro den klarer en 60km/t.. Men bakkeklaringen er eg litt usikker på. Vi tro at det er noen milimeter MAKS 2cm...

    Hvkk
    Last edited by H.V.K.K; 17 February 2010, 15:51.
    Tidligere Biler:
    Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

    Comment


    • #3
      drx`en er en 1:9 scala bil,den er 56cm lang,hjulene er 93x38,mens en 1:10 fazer er 38cm lang og hjulene er 38x24,så den burde være ca 1,5cm høyere klaring på drx en det er på en 1:10 bil.. Drx er rally bil,så den går bedre utenfor asvalten ja..
      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

      Comment


      • #4
        Ca 2 cm bakkeklaring på min DRX.
        Når jeg kjøpte min i romjula hos Kyosho i Moss, så stod det skrevet at den skal gjøre ca 80.
        Shaky
        Kyosho Subaru DRX og Traxxas Jato 3.3

        Comment


        • #5
          det er jo bra,for det er 20 mer en det de sier på den tyske hjemme siden til kyosho
          Er du fornøyd med din eller?
          sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

          Comment


          • #6
            Utrolig morsom bil. Litt lei å få feste på snø med original dekka, men etter mange meter spoling så får den opp farta.
            kjipe er å rengjøre den for snø/is etter man er ferdig å kjøre, er utrolig mye som samler seg på den i forhold til en buggy som sønnen min har.
            Ser frem til snøen blir borte slik at man kan få testa den skikkelig.
            Shaky
            Kyosho Subaru DRX og Traxxas Jato 3.3

            Comment


            • #7
              Ser fra til snøen er borte her også,men det er bare å passe på å få gjort sånn at servoer og det elektriske tåler snø og vann nå,så er det bare å kjøre så snø føyka står
              sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

              Comment


              • #8
                Det er gjort, men etter å ha kjørt en tank eller to på snø, så er det en stor snøball jeg kan fjerne tottalt
                Shaky
                Kyosho Subaru DRX og Traxxas Jato 3.3

                Comment


                • #9
                  ok men er det 80 km/t eller 60 km/t
                  !!!!!ESPEN.ESPEN.ESPEN!!!!!

                  ER PÅ JAKT ETTER HPI BAJA 5B

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ford View Post
                    ok men er det 80 km/t eller 60 km/t
                    60 km/t ! men eller så har du jo mange andre fine biler også da. f.eks Hpi hellfire osv!

                    Comment


                    • #11
                      ok takker for alle svar men har dere en bra offroadbil som går i 80 eller fortere til rundt 3500???
                      !!!!!ESPEN.ESPEN.ESPEN!!!!!

                      ER PÅ JAKT ETTER HPI BAJA 5B

                      Comment


                      • #12
                        ka er poenget med å kjøre så fort offroad?
                        Det kan jo gå riktigt så gale. Deler vil nok gå veldigt fort.
                        60km/t holder mer en nok. Offroad kjøring handler ikke om fart.
                        Onroad handler om fart.

                        Hvkk
                        Tidligere Biler:
                        Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ford View Post
                          ok takker for alle svar men har dere en bra offroadbil som går i 80 eller fortere til rundt 3500???

                          traxxxas nitro rustler er en radiostyrt truggy som har en toppfart på 80 km/h og som koster 3000 - 3700 ca. avhengig av hvilket sted du kjøper fra...

                          Comment


                          • #14
                            du får dra å se hva han har i butikken på hønefoss,for skal du ha noe som går fort,så burde du ha tilgang på deler ganske fort også
                            sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                            Comment


                            • #15
                              bilen min er En Schumacher Rascal ikke den største eller raskeste.. veier 1,5kg til 2kg et sted, går i 60kmt, 1/16skala. Den skal det mye til for at deler ryker på. Har ødelagd den to ganger... Enegangen full gass rett i sandkasse traff kanten midt på bærearm andre gang full gass rett i en mur, plantet dekket veldig fint der. Hr kjørt med en som har Savage 21 den har han fått til å nå ca 70km/t den er tyngre og større han traff en mur i full gass ødela hele forstillingen eg også traffmuren, ødela ikke noe.
                              Så moralen er det er ikke noe poeng i å kunne kjøre i 80km/t om du bare skal kjøre rundt. Då må du nesten ha en god bane eller en parkerings plass og då er vitsen med offroad bil vekke.

                              Hvkk
                              Tidligere Biler:
                              Axial scx 10, Team Losi Muggy og LST 2, Schumacher Rascal og Swift 2

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X