Har en Venom Fail Safe på en Jato som også måler temp på motoren og lurer litt...
I manualen på TRX 3.3 motoren står det at det i hovedsak ikke bør måles mer enn 270F ved glødepluggen(det må vel måles med sånn laser temp måler??)
Men nå har jeg lagt temp.måleren rundt motoren helt nederst på kjølehodet, og stilt max temp på 265F og etter ca 3-4 min reduserer failsafen gassservoen pga høy temp.
Har jeg lagt måleren for nær blokka på motoren, eller er det bare å begynne å gi motoren mer fuel?
(Motoren gir ikke tegn til verken for mye eller for lite fuel, og går helt rent og fint)
I manualen på TRX 3.3 motoren står det at det i hovedsak ikke bør måles mer enn 270F ved glødepluggen(det må vel måles med sånn laser temp måler??)
Men nå har jeg lagt temp.måleren rundt motoren helt nederst på kjølehodet, og stilt max temp på 265F og etter ca 3-4 min reduserer failsafen gassservoen pga høy temp.
Har jeg lagt måleren for nær blokka på motoren, eller er det bare å begynne å gi motoren mer fuel?
(Motoren gir ikke tegn til verken for mye eller for lite fuel, og går helt rent og fint)
Comment