Announcement

Collapse
No announcement yet.

Styreservo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Styreservo

    Har akkurat kjøpt meg en Team losi 8ight truggy og fant ut at det plutselig ikke fulgte med servo på den ,så da skulle jeg hatt noen råd. Kan noen anbefale meg noen bra servoer som passer og i div prisklasser?

    Takker for svar
    Last edited by Dilldozer; 25 June 2010, 00:58.
    Futaba 4pk E-Revo med børsteløst.....

  • #2
    Er det ingen som kan hjelpe en stakkar som ikke har peiling...Hehe
    Futaba 4pk E-Revo med børsteløst.....

    Comment


    • #3
      Prøv med Hitec 985 eller savox, Team orion sine 1007 servoer.

      Comment


      • #4
        har 2 stk Losi 8ight T liggende, 1 "komplett" (Venter på skruer til bakre hub og plast biter til fremre demper tårn i posten) som du kan ha liggende til delebil, Og ja... følger med servoer osv, samt 1 hissig motor som er fint og lite kjørt (nok til og gi ett hissig fraspark) samt en delebil, 3 sett felger med brukende dekk på alle.

        om du skulle trenge

        ps. kan også slenge med ett par extra servoer for og få flere biler opp og gå Evnt en Radio med mottaker.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Takker for svar. Det ble en Hitec HS-7975HB. Jeg skulle nok ratt hatt kjøpt bilen din,men budsjettet er litt sprengt når det gjelder rc om dagen.Har brukt nok kr i det siste. Hva hadde du evt tenkt deg for slags pris?
          Futaba 4pk E-Revo med børsteløst.....

          Comment


          • #6
            spørs hvilken motor, Med Dynamite motoren og alt som hører bilen til av dekker, osv og evnt en radio med mottaker, 2500. Er 3 hele chassis som følger med, 1 hel bil, 1 delebil (skal ikke så allverdens til og få den opp så da har du 2 biler, ca 5-600 i deler for og få den HELT komplett) samt seff vinge til begge 2.
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X