Announcement

Collapse
No announcement yet.

## ny biil... Hjelp##

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ## ny biil... Hjelp##

    bestemt at det skall vere truggy. den skal gå veldig fort (hoppe laaaangt og hhøøøyt)
    maks fart + hard sving da skall den ikke kantre.

    vurderer http://kyosho.no/modell_detaljer.asp...7&BildLopNr=02

    vil den skal gå ca 70+ km/t

    håper veldig på gode råd og tips

    pris klasse 3'000,- til 5'000,-
    Last edited by wandetaX; 4 July 2010, 01:05.

  • #2
    se på elektro biler i stede, det funker bedre til krava dine.. vil tro du kan få en elektro truggy med batteri og lader for rundt 3-5k brukt!

    Comment


    • #3
      Det blir ikke så lett og finne bil hvis du skal ha muligheten til og kjøre i 70 og svinge hardt uten og velte altså.. Da tror jeg du må se litt bortifra offroad.

      Men hvis du titter litt inne på salgsdelen så finner du nok garantert noe du kunne tenke deg. Det er mye gull tilsalgs her nå..
      Signatur
      http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

      Comment


      • #4
        skall ha nitro, men se bort ifra svinginga da. er inferno st us sport bra for meg?

        vill den skall ha høy fart for hopp og så bra turtall at den drifter på grus og gress

        Comment


        • #5
          Det er nok en helt kurant bil det skulle jeg tro. Jeg tror jeg ville kjøpt noe som er tilgjengelig i ditt nærområde. F.eks hvis du har en rcbutikk i nærheten som selger kurante merker så ta en tur innom der og se hva de har. Alltid kjekt og ha en butikk i ryggen når uhellet er skjedd.

          Men kyosho har mange kurant biler de og jeg har lest mye bra om den Inferno st'n. Eneste som kan være med kyosho er at motorene deres kan være littt kranglete. Tungstartet og stopping. Snorstartene har det vært mye tull med også.
          Signatur
          http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

          Comment


          • #6
            Originally posted by wandetaX View Post
            skall ha nitro, men se bort ifra svinginga da. er inferno st us sport bra for meg?

            vill den skall ha høy fart for hopp og så bra turtall at den drifter på grus og gress
            Har en Losi 8ight T som jeg vurderer og selge med Dynamite .28 XP motor. Er få offroad biler som går 70 da.. Må ikke tro alt som står på eskene eller slikt. Men Losien tipper ikke med det første. Du får undersøke litt og se hva du finner ut.
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • #7
              Er det fart du er ute etter, så gå for elektro. Nitro overoppheter ved drifting.
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

              Comment


              • #8
                har en rc buttikk ikke så langt unna, men har spekkulert litt på HPI sin savage xl 5.9 bigblock

                en på hytta har en og går som ei kule. så jeg koster på meg en slik. er den bra?
                mye stress? mye problemer?

                Comment


                • #9
                  Kan garantere deg at den tipper ved høy fart :P Monster trucks er ikke laget for høy fart og svingete veier... Da bør du tenkte på Truggy eller evnt buggy til slikt

                  btw, Dynamite .28 XP motorene drar ifra HPI sine .36 blokker.
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • #10
                    Sjekk ut HPI sin Trophy 4.6 ? Er truggy og en grei størrelse...
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                    Comment


                    • #11
                      Her har du en monster truck som er helt rå..http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...829#post405829...
                      Her er det gromeste av Kyosho http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...ki-selges-4200
                      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                      Comment


                      • #12
                        så savage xl er ikke de du kan ha mest morro med?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by wandetaX View Post
                          så savage xl er ikke de du kan ha mest morro med?
                          Jo Savage får du det morro med

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by wandetaX View Post
                            så savage xl er ikke de du kan ha mest morro med?
                            Klart du får det morro, Det får du med både Monster truck, Truggy og buggy. Men monster trucks er ikke laget for stor fart og f.eks svinger... da tipper dem som oftest :P Men sjekk ut Truggy og se om kanskje det er noe for din smak. Dem er mer stabile i fart. Alle klasser for sin egen ting
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • #15
                              Men jeg skall till hobby butikken å kjøpe deler (som ikke er med i pakken) i morgen og da må jeg vite HVA skall jeg kjøpe uten om???

                              og hva følger med i pakken???

                              (skall kjøpe bilen i moss over online) 1'000,- billigere

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X