Announcement

Collapse
No announcement yet.

## ny biil... Hjelp##

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hvis du skal ha en bil som går fort og samtidig har mye turtall uten å tære for mye på motor er jo elektro det naturlige valget...

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #17
      Originally posted by wandetaX View Post
      Men jeg skall till hobby butikken å kjøpe deler (som ikke er med i pakken) i morgen og da må jeg vite HVA skall jeg kjøpe uten om???

      og hva følger med i pakken???

      (skall kjøpe bilen i moss over online) 1'000,- billigere

      Er det Hpi eller Kyosho du har kjøpt da!?
      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

      Comment


      • #18
        hpi savage xl 5,9 big block

        Comment


        • #19
          Originally posted by wandetaX View Post
          Men jeg skall till hobby butikken å kjøpe deler (som ikke er med i pakken) i morgen og da må jeg vite HVA skall jeg kjøpe uten om???

          og hva følger med i pakken???

          (skall kjøpe bilen i moss over online) 1'000,- billigere
          Hva har du fra før av da ?
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • #20
            ingen ting, skall kjøpe meg ny bil, så må jeg vite hva jeg skall kjøpe utenom bilpakken !!

            Comment


            • #21
              Vell, Nitro er jo en selvfølge da.

              Men du må også ha div verktøy... hva verktøy som trengs er avhengig av hva bil man har. Men umbrako er en grei ting. Samt stjernejern og en liten tang.
              After run oil bør du ha om du vil ta vare på bilen.
              En malerbørste er grei og ha til og rense av bilen etter kjøring (selv kjøper jeg 3 pakning på clas ohlson til 10 kr)

              Samt kanskje en en hump pack med oppladbart batteri og lader vist du ikke vil bytte ut batterier ofte. Evnt kjøpe noen pakker med batterier... Dem går fort unna når man har det morro.

              Vil også annbefale og kjøpe deg en failsafe og montere på FØR du begynner og kjøre... Den kan gi deg en billig forsikring mot bil som stikker av pga forstyrrelser på radio signalene.

              En bil som stikker av blir fort dyrere i reperasjon enn hva en failsafe koster.

              oi! Holdt nesten på og glemme... Du trenger også fylleflaske, Gløder og slikt. Vil annbefale ett startkit for nitro som inneholder disse tingene.
              Last edited by KjetilT; 5 July 2010, 20:47.
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • #22
                Kjøp ett par exstra gløde plugger.
                Kan nesten anbefalle deg å kjøpe nye servoer også,men det kan du ta seinere også,for de servoene som sitter i en rtr bil,holder ikke lenge..
                flaske loctite trengs
                sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                Comment


                • #23
                  stemmer, glemte lock tite :P et must som til og med trengs under innkjøring til tider :P
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • #24
                    Iallefall på en sånn herje bil
                    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X