Announcement

Collapse
No announcement yet.

ny truggy!!!!!!:D:D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eller Thundertiger ST-1 eller kyosho dstG3 begge fra holte-modellhobby

    Comment


    • #17
      Originally posted by ole-m_95 View Post
      tror jeg kjøper fra dannmark hvis du ikke hvet om noen bra og billige sider fra usa som sender til norge???????

      har hatt lyst på losi 8ight leeeennnnnggggeeeee ass (drømmebil) har egentlig tenkt til å begynne å kjøre litt mere aktivt på bane i hof!
      amainhobbies selger også og sender til norge. Men synes dem er dyre på frakt når det kommer til hele biler.

      Vist det er buggy du vil ha, Så er det en på forumet som skal selge en ganske så ny en med masse utstyr til

      Last edited by KjetilT; 16 July 2010, 20:54.
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • #18
        ja skjønner men er det mange ting som vill ryke på losi'en eller er kvaliteten veldig høy???????

        Comment


        • #19
          For og si det slikt, Jeg dundra min rett i ett gjerde like etter jeg hadde filmet den filmen, og det som røyk var demper tårn (karbon, ville nok vert helt om det var alu) og diffhus. Diffhuset koster 100 lappen ca, og demper tårn hadde jeg



          Og den traff med full speed da gass servoen tok kvelden plutselig...
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • #20
            bedre enn på revoen har tatt sirka 4 dempere og diverse annet!

            Comment


            • #21
              hehe, Nei har ikke røket noe på mine losier, utenom ved det krashet... Seff slites jo ting som kulelagre osv. Men det er normalt
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • #22
                jepp men har du hørt noe om thunder tiger st-1 ???????? syntes den egentlig er litt fet!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ole-m_95 View Post
                  jepp men har du hørt noe om thunder tiger st-1 ???????? syntes den egentlig er litt fet!
                  Nei beklager, Ikke vert så mye borti Thunder Tiger.
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • #24
                    ok
                    står mellom tt st-1 og 8ight-t hvet ikke hvilken?? begge har 2.4 ghz begge har 4.6cc motor er det vell bare å se på oppbygning og loooooooks :P

                    Comment


                    • #25
                      blei vell streng talt mest imponert av 8ight'en ass virker dirt rå!!! men er motoren enkel å tune for noen som ikke er supergode????? hvorfor bytta du motor???

                      Comment


                      • #26
                        Jeg bytta ikke motor, Var ikke motor med min. Har 2 motorer til min, En Dynamite .28 og en Go .21 Competition
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment


                        • #27
                          ok takker for alle svar!!!! er i frankrike nå så kansje jeg kjøper 8ight'en herfra eller når jeg kommer hjem!! ;P

                          Comment


                          • #28
                            Har en hotbodies D8 nesten ikke brukt, med en del deler, 3 motorer, startbox, glødere, nesten ny kanne byron fuel, +++++ masse greier, alt du trenger, i lannnng tid fremover, denne kan du bare slenge på bane og trene, og delta på løp med!

                            Send pm visst du er intresert! Så finner vi nok en god pris

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X