Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forfulgt av uhell?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forfulgt av uhell?

    I dag fikk jeg en "plaster" på såret gave av min kjære kone. Jeg som hadde håpet at Typhoon RX21 1:8 Nitro, biltema sin bil skulle være en ok bil. Men det viste seg at den ikke var det. Den var rett og slett umulig å starte. Jeg tok den med til "proffene" i hobby butikken. De ville ikke hjelpe meg med bilen. Det hele endte med at jeg fikk pengene igjen hos biltema. Greit i mitt tilfelle, jeg måtte lære selv. Finne ut av ting. Også jeg som trodde biltema hadde laget noe bra for en gangs skyld. Glemte å si at jeg angrer litt på "god" ordene jeg skrev tideligere om biltema.

  • #2
    Biltema har bare krympestrømper og strips som virkelig fungerer, så det er ikke så rart at bilen ikke ville starte.
    Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

    Comment


    • #3
      Originally posted by Access View Post
      Biltema har bare krympestrømper og strips som virkelig fungerer, så det er ikke så rart at bilen ikke ville starte.
      Men det som er så rart, at de har faktisk solgt en del av de bilene. Eneste positive er vel at delene er rimelige....

      Comment


      • #4
        Jeg prøvde og si til deg at du skulle styre unna den biltemadriten

        Se deg om etter noe brukt her på forumet! Som jeg sa i den andre tråden, det er ikke alltid billig er bra!

        Comment


        • #5
          Har jo sagt at jeg har en Losi 8ight til deg :P Da slipper du krigen


          Hvor mye ga du for den biltema bilen ??
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

          Comment


          • #6
            Originally posted by xillianto View Post
            Har jo sagt at jeg har en Losi 8ight til deg :P Da slipper du krigen


            Hvor mye ga du for den biltema bilen ??
            Hei, konemor gav 2999,- Og det er jo ikke direkte billig eller dyrt vil jeg si. Eneste positive er prisen på deler.

            Comment


            • #7
              Losi er faktiskt ikke så mye dyrere... pga du ryker ikke så masse deler :P hehe...

              Det jeg sliter mest er faktiskt dekk over tid... Eneste jeg til nå har klart og ryke er en bakre demper som gikk igår på min kjørebil, Og koster meg 110 kr og fikse :P + litt demper olje da...

              Men du kan slå på tråden om du er intr. tlf: 93078084
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • #8
                Det var da fært så uheldig du har vært i oppstarten av hobbyen da
                Fikk du hevet kjøpet på centro da?
                Er det ingen i området rundt deg som kan gi deg en hjelpene hånd da?
                sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                Comment


                • #9
                  Jo jeg bor ett lite stykke unna, en båt tur unna + ett par mil... Synd at båten fort drar 200 kr med bil. Men trenger jo strengt tatt ikke ta med bilen over da, plukke bilen i en bag eller eske og ta båten over uten og evnt møtes der
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by xillianto View Post
                    Jo jeg bor ett lite stykke unna, en båt tur unna + ett par mil... Synd at båten fort drar 200 kr med bil. Men trenger jo strengt tatt ikke ta med bilen over da, plukke bilen i en bag eller eske og ta båten over uten og evnt møtes der
                    Vi bor vet nesten på rekke vi
                    Har en kompis i haugesund,kanskje han kan hjelpe han.
                    sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                    Comment


                    • #11
                      lang vei å lære Fint dem er så greie på biltema.
                      Jeg nevnte jo for deg i en anen post at de bilene er fraværende på baner,og at det sikkert er en grunn til det

                      Men hvis du kjøper brukt neste gang,så be om å få se at motor virker+++
                      Hvis du fortsatt har tenkt til å handle så kjøp noe bra denna gangen.Så ikke hele sesongen går deg forbi
                      X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
                      ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
                      hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

                      Comment


                      • #12
                        Brukt kan være vell så bra, Men ja... Enten må man stole på selger, Eller så ber man om at den startes og evnt en test av bilen noen min.... (Noen slenger ut at dem ikke har nitro, men da tar man bare MED nitro og gløder, ingen unskyldning da)
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X