Announcement

Collapse
No announcement yet.

traxxas jatto 3.3 deler?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • traxxas jatto 3.3 deler?

    hei kjøper meg en traxxsas jato 3.3 nå så lurte litt på hvor jeg kan kjøpe rimelige oppgraderingsdeler.. å reservedeler i norge

    helst med rimelige priser å grei hastighet på levereing

    viss noen i fredrikstad har en 2.4ghz kontrol med motaker te ov ers hadde det vert behjelpelig å er litt på budsjet så er ute etter noe bilig
    Go Fast or go away

  • #2
    Modellers har noe options til den, original traxxas options..


    Du finner sikkert noe elefun også..

    Hvis det ikke haster så fælt med den senderen så selger de noen helt kurante noen på hobbyking.com.. Der tror jeg du slipper unna med 120 kr for en 2 kanals 2,4ghz sender..
    Jeg har ikke førstehåndserfaring med den men har hørt fra sikre kilder at den er helt grei..
    Signatur
    http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

    Comment


    • #3
      haster ikke så ille bare hater krystaler hehe..
      skal se på det på hobby og veit u om noen utelanske sider med grei pris å grei hasttighet på frakt?
      Go Fast or go away

      Comment


      • #4
        Billigeste og beste 2.4 GHz radio frå hobbyking får du til 180kr ink frakt.Nettsider i utlandet som har traxxas: rcmart.com towerhobbies.com losipartshouse.com og ebay.com
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #5
          danke fant mye nice der.. veit om hvor jeg kan få tak i en rimlig field bag til den å eller med plas til bilen verktøy og seff nitroen
          Go Fast or go away

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X