Hei alle sammen!
Dette virker som et supert forum så hiver meg med alle dere likesinnede.
Det som er saken er at jeg har en touring(drift)-bil og som overskriften sier så tenkte jeg og bruke denne til å ha muligheten å bygge om til en MT2 og tilbake. Kom over en "roller" med gode deler av MT2'en ganske rimelig. Det jeg da lurer på er om noen ser for seg at jeg evt. kan bruke chassiplaten fra rs4'n som er av typen drift, der at motor er midtmontert og eksosen går bakover. Så bytte ut til MT2 drivverk m/towershocks osv forran og bak, og fortsatt bruke eksosen fra drifteren? (har enda ikke fått delene for å convertere, så får ikke sett om det lar seg gjøre)
Burde jeg like godt bare bestille den vanlige eksospipen?
Ser for meg muligheten til å ha 2-in-1 bil, bytter over for hvordan dagsformen føler for å kjøre.
Dette virker som et supert forum så hiver meg med alle dere likesinnede.
Det som er saken er at jeg har en touring(drift)-bil og som overskriften sier så tenkte jeg og bruke denne til å ha muligheten å bygge om til en MT2 og tilbake. Kom over en "roller" med gode deler av MT2'en ganske rimelig. Det jeg da lurer på er om noen ser for seg at jeg evt. kan bruke chassiplaten fra rs4'n som er av typen drift, der at motor er midtmontert og eksosen går bakover. Så bytte ut til MT2 drivverk m/towershocks osv forran og bak, og fortsatt bruke eksosen fra drifteren? (har enda ikke fått delene for å convertere, så får ikke sett om det lar seg gjøre)
Burde jeg like godt bare bestille den vanlige eksospipen?
Ser for meg muligheten til å ha 2-in-1 bil, bytter over for hvordan dagsformen føler for å kjøre.
Comment