Announcement

Collapse
No announcement yet.

hpi ellr losi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hpi ellr losi?

    Hei


    Har nå tenk til å kjøpe en ny truggy, det er enten losi 8ight eller hpi trophy truggy 4,6.... kan noen hjelpe meg med å velge den beste?

  • #2
    spørs jo hva du skal bruke den på og budsjettet ditt? Losi 8ight er jo Racing bil, litt mer proff... men tilgjengjeld sykt mye dyrere....
    Skal du bare herje i bakgården, gata, sandtak etc. hadde jeg gått for HPI Trophy Truggy... ikke hatt noen av dem, men veit at begge er bra biler ut fra reviews etc... også har jo begge bra kjøreegenskaper og sitter nesten plantet til bakken da de er racing plattformer begge to, selv om Losien er bedre satt opp til racing ut av esken.
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

    Comment


    • #3
      ja det blir nok ikke noe racing på meg, men det kan jo henne at jeg tar iblandt på en bane! funker hpi`en greit til dette også, eller bare basher? (tror losi blir for dyrt)

      Comment


      • #4
        Originally posted by slash90 View Post
        ja det blir nok ikke noe racing på meg, men det kan jo henne at jeg tar iblandt på en bane! funker hpi`en greit til dette også, eller bare basher? (tror losi blir for dyrt)
        Trophyen er nok ikke så værst på bane, men er ikke sikkert du vinner VM med den er mye bedre på bane enn Revo og lignende, da trophyen er bygget på racing chassis og sitter nærmest klistra til veien.... heelt Losi/Associated/Mugen/Xray er det nok ikke... men om du herjer mest så kommer du nok til å bli fornøyd
        Last edited by SAVAGEry; 2 February 2012, 08:12.
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X