Announcement

Collapse
No announcement yet.

HJELP!! Kyosho Inferno NEO ST eller HPI Trophy 4.6? Tips og råd.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HJELP!! Kyosho Inferno NEO ST eller HPI Trophy 4.6? Tips og råd.

    Hei

    Jeg er ny bruker på dette forumet og søker litt hjelp etter valg av ny rc truggy nitro bil som jeg skal kjøpe i slutten av mnd.

    Valget står mellom Kyosho Inferno NEO ST eller HPI Trophy 4.6, erfaringer? pluss og minus sider?
    Har ingen erfaring med verken HPI eller Kyosho, har en Hot Bodies buggy fra før av og vil ha en truggy i samlingen. Her er det jeg har funnet ut selv:
    - Inferno Neo ST http://www.kyoshoamerica.com/Inferno...-_p_10200.html
    - HPI Throphy 4.6 http://www.hpieurope.com/kit-info.ph...101705&lang=en
    - Prisforskjell på 800kr. Inferno Neo ST 4300KR, HPI Trophy 4.6 3500Kr
    - HPI'en er waterproof, dvs servoer og batteri casen pluss luftfilteret er "splash proof"
    - De sier at HPI'en er lettere å "jobbe med" mtp reperasjoner montering/demontering?
    - HPI'en har stor motor 4.6 vs Kyosho 2.5 (høyt nitroforbruk?)

    Jeg har selv lyst på Kyosho sin, men er litt usikker. Er åpen for forslag til truggy i prisklassen 4000-->5000 Kr.

    På forhånd takk.

  • #2
    trophy truggien er ikke så god, mye deler brekker hele tiden. servoene er ikke gode. men sitter som klistra til bakken og bra demping også. du burde heller kjøpe traxxas revo ellr hb D8T

    Comment


    • #3
      Originally posted by slash90 View Post
      trophy truggien er ikke så god, mye deler brekker hele tiden. servoene er ikke gode. men sitter som klistra til bakken og bra demping også. du burde heller kjøpe traxxas revo ellr hb D8T
      Yes, har sjønnt det nå jeg og

      Skal hente en ny Serpent Cobra 811 med en Navorossi MLC 21 B7 EVO i helgen. I tillegg så har jeg sett ut den nye modellen av Traxxas revo så du snakker om, så jeg skal ha den og. Den bilen er "all aboute the fun" typen.
      Ganske kraftig og fyldig pakke du får for 5000Kr
      der (iallefall i vår lokale butikk), for å ikke snakke om at du har revers på bilen

      Takker for tipset, og må si meg enig.

      Comment


      • #4
        Sopass.. gratulere med gromme biler.. Trur du gjorde et godt valg med å kjøpe en pro bil framfor rtr..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          Originally posted by carish View Post
          Sopass.. gratulere med gromme biler.. Trur du gjorde et godt valg med å kjøpe en pro bil framfor rtr..
          Ja, jeg har brukt 3 uker nå med kun research. Så jeg føler meg rimelig trygg på valget i forhold til bruk og pris. Serpent bilen blir den seriøse bilen, mens Traxxas revoen blir kose bilen og til slutt blir den Hot Boodies Buggyen jeg har fra før av treningsbilen på bane. Ser ut til å bli en nitrofull sommer

          Comment


          • #6
            Er vell denne du skal hente;


            Comment


            • #7
              Kjenner du Anders?

              Comment


              • #8
                at HPI Trophy er mindre holdbar enn Revo har jeg aldri hørt før ( av folk som har hatt begge)... og det er jo visst at revoen har mye svakere drivlinje, og mye mere plastikk enn Trophy Truggyen...
                For all del, Revoen er en fin bil den altså... men ser jo bare på oppbygginga av trophyen (mer eller mindre standard 1/8 truggy layout... som er kjente for å være maxx holdbare) at den er solid...
                Last edited by SAVAGEry; 26 April 2012, 17:14.
                Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                Comment


                • #9
                  han snakka her om nitro versjonen av både throphy og revo trur eg,ikkje at det e so stor forskjell..
                  Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X