Hei
Jeg er ny bruker på dette forumet og søker litt hjelp etter valg av ny rc truggy nitro bil som jeg skal kjøpe i slutten av mnd.
Valget står mellom Kyosho Inferno NEO ST eller HPI Trophy 4.6, erfaringer? pluss og minus sider?
Har ingen erfaring med verken HPI eller Kyosho, har en Hot Bodies buggy fra før av og vil ha en truggy i samlingen. Her er det jeg har funnet ut selv:
- Inferno Neo ST http://www.kyoshoamerica.com/Inferno...-_p_10200.html
- HPI Throphy 4.6 http://www.hpieurope.com/kit-info.ph...101705&lang=en
- Prisforskjell på 800kr. Inferno Neo ST 4300KR, HPI Trophy 4.6 3500Kr
- HPI'en er waterproof, dvs servoer og batteri casen pluss luftfilteret er "splash proof"
- De sier at HPI'en er lettere å "jobbe med" mtp reperasjoner montering/demontering?
- HPI'en har stor motor 4.6 vs Kyosho 2.5 (høyt nitroforbruk?)
Jeg har selv lyst på Kyosho sin, men er litt usikker. Er åpen for forslag til truggy i prisklassen 4000-->5000 Kr.
På forhånd takk.
Jeg er ny bruker på dette forumet og søker litt hjelp etter valg av ny rc truggy nitro bil som jeg skal kjøpe i slutten av mnd.
Valget står mellom Kyosho Inferno NEO ST eller HPI Trophy 4.6, erfaringer? pluss og minus sider?
Har ingen erfaring med verken HPI eller Kyosho, har en Hot Bodies buggy fra før av og vil ha en truggy i samlingen. Her er det jeg har funnet ut selv:
- Inferno Neo ST http://www.kyoshoamerica.com/Inferno...-_p_10200.html
- HPI Throphy 4.6 http://www.hpieurope.com/kit-info.ph...101705&lang=en
- Prisforskjell på 800kr. Inferno Neo ST 4300KR, HPI Trophy 4.6 3500Kr
- HPI'en er waterproof, dvs servoer og batteri casen pluss luftfilteret er "splash proof"
- De sier at HPI'en er lettere å "jobbe med" mtp reperasjoner montering/demontering?
- HPI'en har stor motor 4.6 vs Kyosho 2.5 (høyt nitroforbruk?)
Jeg har selv lyst på Kyosho sin, men er litt usikker. Er åpen for forslag til truggy i prisklassen 4000-->5000 Kr.
På forhånd takk.
Comment