Announcement

Collapse
No announcement yet.

Huada Hobby? tips?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Huada Hobby? tips?

    Hei!
    Dårlig overskrift, men trenger svar kjapt! Fant ein hyggeleg kar her i Førde som kjøpte eit konkursbo for 2-3 år sida og har mykje RC, han har ein Huada Hobby NO.HD-8963 heter den, har aldri hørt om merket og finner ikkje reservedeler til den, er dette mulig å oppdrive? er det ein brukande bil? Skulle få den meget billig og er heilt ny, men visst det er umulig å finne deler er det jo bortkasta penger. Tips? erfaringer? trenger svar kjapt!

    Lik til bilen : http://tsdn.net/hdtoys/hobby/en/PHD-8963.asp

  • #2
    har aldri hørt om dette,så ville holdt meg langt unna.
    Litt surt om du får brukt den 2-3 ganger i løpet av sommeren fordi det er umulig å få tak i deler,og ting går istykker.
    X-RAY NOVAROSSI SPECTRUM DX3S SAVOX
    ANSMANN VAPOR(hyllepynt)
    hadde back in the 80`s : TAMIYA HOTSHOT,FOX,GRASSHOPPER OG TOYOTA TOMS

    Comment


    • #3
      Aldri hørt om merket før... leste litt om det og sett litt på bilder... kan likne litt på nanda bilene... eller kopier.. er china merke så er nok kopi av et eller annet... tror hvertfall ikke jeg hadde gått for den med mindre jeg hadde fått den grønnjævlig billig, med tanke på deletilgang og at kvaliteten ikke nødvendigvis er helt topp...
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

      Comment


      • #4
        Skulle få den for 2300kr, men eg har lagt det på hylla, visst du syns det høres såpass billig at du ønsker så kan eg gi han ein lyd, han har ufattelig mykje biler, fly og heli.

        Comment


        • #5
          Denne er nok like grei å stå over
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment


          • #6
            Originally posted by john_erlingbakke View Post
            Denne er nok like grei å stå over
            Eg har stått over den, vurderte den i eit svakt øyeblikk da eg fant ut at Savage 21-en eg fekk meget billig av ein kollega hadde havarert motor, så eg fikser meg heller ein ny motor

            Comment


            • #7
              Mye bedre plan
              Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

              Comment


              • #8
                Heilt sant! Kjøpte nett ein X 4.6 motor fra "The-Wizard" her på forumet, så det blir spennande, da blir min første nitrobil komplett og mange timer med "nostalgi" fra barndommen tilbake! (mye lekning med Nikko radiobiler før i tida!)

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X