Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by goddamnswede View Post
    Kan dere ikke heller gi mannen et konkret råd selv, istedet for å disse mine. Dette blir jo meningsløst.


    Hva er det som er så "hemmlighets" fult..? Noe nytt som kommer?
    Last edited by Crazy beetle; 11 February 2008, 01:32.
    Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

    Comment


    • #47
      Originally posted by goddamnswede View Post
      Kan dere ikke heller gi mannen et konkret råd selv, istedet for å disse mine. Dette blir jo meningsløst.

      Hahahahahahaha!

      Joda, for du finnes jo ikke nysgjerrig du....?
      sigpic
      Tlf 4691 0501

      Comment


      • #48
        Originally posted by Crazy beetle View Post
        dette er jo en meningslkøs trå. det er derfor den kalles en skravle tråd.
        Ok, så det du sier, er at jeg ikke skal få svar på mine spørsmål her, men må starte en ny tråd, som du vær eneste gang det kommer innlegg til, må følge opp og som igjen lager mer arbeid for deg??
        Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

        Comment


        • #49
          Nå holder du den innenfor smekken Trond...!!!

          Rn er i disse dager ferdig med ei skamrå pipe til Baja`n, leveringsklar om 4-5 uker.
          Prisen vil ligge på akkurat det samme som alle andre piper, dessuten er dette den eneste pipa RN noensinne har klart å lage som kan matche pipa til MCD.....:mrgreen:

          Og det sier egentlig utrolig mye, den pipa som kommer til MCD økte en stock Zenoah helt utrolig mye.
          Men for husfredensskyld orker jeg ikke en ny diskusjon om ytelse osv, derfor beholder jeg dynotesten her hos meg.........ikke sant Trond?

          Så hvis du ikke absolutt MÅ ha ei pipe imorgen, vent på at den pipa blir sluppet!
          Bare et godt råd altså.........
          sigpic
          Tlf 4691 0501

          Comment


          • #50
            kan istemme på det Jan-erik sier her nå.
            kjører selv med RN pipe på min marder å det funker helt rått.

            anbafelr absolutt alle som vurdere å kjøpe tuned potte til bajaen nå om å vente til RN potta kommer på markedet.
            A REAL TWIN IS A V-TWIN.
            alt under 1200 cc er en startmotor.
            R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

            Comment


            • #51
              Originally posted by Egon View Post
              Nå holder du den innenfor smekken Trond...!!!

              Rn er i disse dager ferdig med ei skamrå pipe til Baja`n, leveringsklar om 4-5 uker.
              Prisen vil ligge på akkurat det samme som alle andre piper, dessuten er dette den eneste pipa RN noensinne har klart å lage som kan matche pipa til MCD.....:mrgreen:

              Og det sier egentlig utrolig mye, den pipa som kommer til MCD økte en stock Zenoah helt utrolig mye.
              Men for husfredensskyld orker jeg ikke en ny diskusjon om ytelse osv, derfor beholder jeg dynotesten her hos meg.........ikke sant Trond?

              Så hvis du ikke absolutt MÅ ha ei pipe imorgen, vent på at den pipa blir sluppet!
              Bare et godt råd altså.........
              Egon, endelig takk for svar..! =P

              Siden jeg stoler på erfaringen din, velger jeg å vente, fordi når du sier at dette er en pipe som er skamrå, så er dette noe jeg skal gå for..!

              Dette er noe du vil få inn i webshoppen din når den er ute??

              Takk igjen for svar..!
              Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

              Comment


              • #52
                Originally posted by Crazy beetle View Post
                kan istemme på det Jan-erik sier her nå.
                kjører selv med RN pipe på min marder å det funker helt rått.

                anbafelr absolutt alle som vurdere å kjøpe tuned potte til bajaen nå om å vente til RN potta kommer på markedet.
                Sweet sweet sweet!!!! =D =D =D


                * Glede seg enda mer *
                Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                Comment


                • #53
                  Fikk du mailen min J.I.?

                  Skjønte du hva jeg mente med svaret?
                  sigpic
                  Tlf 4691 0501

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Egon View Post
                    Fikk du mailen min J.I.?

                    Skjønte du hva jeg mente med svaret?
                    Okey, var detta bare en spøk det med RN potta?
                    Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                    Comment


                    • #55
                      Egon,

                      Sean hos O'neill Bro's har for en billig penge solgt oss en 27.2 Zen Reed.
                      I tillegg har vi fått med Carlo fra CC Racing, Trevor Simpson og Ted "Darksoul" til å donere deres heftigste motorer til en test med alle pipene som er tilgjengelige til bajan pr, i dag.
                      Alle motorene blir før testen kjørt inn av fabrikkantene. Det ser ut til at alle fabrikanter blir med på testen, altså fysisk tilstede.

                      Noe for de nyskjerrige kanskje...?


                      Bare for å presisere; Dynotesten er planlagt utført på følgende utstyr.
                      TRIK-DYNO, LLC Dynamometer to improve engine performance for the Racing enthusiast & engine builder with our high acc'y dynamometer & dyno software, DAQ also adaptable to virtually any dynamometer

                      http://www.trik-dyno.com/TRIK-250A%20Product%20Data%20Sheet%20Zenoah%20101806.pd f
                      Last edited by goddamnswede; 11 February 2008, 01:59.
                      sigpic
                      HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by goddamnswede View Post
                        Egon,

                        Sean hos O'neill Bro's har for en billig penge solgt oss en 27.2 Zen Reed.
                        I tillegg har vi fått med Carlo fra CC Racing, Trevor Simpson og Ted "Darksoul" til å donere deres heftigste motorer til en test med alle pipene som er tilgjengelige til bajan pr, i dag.
                        Alle motorene blir før testen kjørt inn av fabrikkantene. Det ser ut til at alle fabrikanter blir med på testen, altså fysisk tilstede.

                        Noe for de nyskjerrige kanskje...?
                        Oj, høres spennende ut.."

                        " Noe for de nyskjerrige kanskje " - Snakk om bitchslap a..! =P
                        Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by goddamnswede View Post
                          Egon,

                          Sean hos O'neill Bro's har for en billig penge solgt oss en 27.2 Zen Reed.
                          I tillegg har vi fått med Carlo fra CC Racing, Trevor Simpson og Ted "Darksoul" til å donere deres heftigste motorer til en test med alle pipene som er tilgjengelige til bajan pr, i dag.
                          Alle motorene blir før testen kjørt inn av fabrikkantene. Det ser ut til at alle fabrikanter blir med på testen, altså fysisk tilstede.

                          Noe for de nyskjerrige kanskje...?
                          Dette hørte jeg en fugl pipe om ja.....gleder meg som en unge....skal bli utrolig morro å se hva resultatene blir, synd det blir vanskelig å prøve varighet/driftssikkerhet på en slik test, tror ikke de kjører de lenger i benken enn at de får målt dem vedr rpm/hp osv.....

                          Men du bør vel roe denne "vi" og "oss" litt vel.....hvis du da ikke kan sende meg kopier av visse aksjer jeg ikke vet om....? Eller at disse motorene sammen med alle produsentene skal til Stavanger?
                          Last edited by Egon; 11 February 2008, 02:14.
                          sigpic
                          Tlf 4691 0501

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Muztang289 View Post
                            Okey, var detta bare en spøk det med RN potta?
                            ??
                            Hvorfor spør du om det? Hvis du tenker på det jeg spurte J.I om, så var det ang noe annet........
                            sigpic
                            Tlf 4691 0501

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Egon View Post
                              Fikk du mailen min J.I.?

                              Skjønte du hva jeg mente med svaret?

                              fikk mailen man fatta ikke svaret nei.
                              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                              alt under 1200 cc er en startmotor.
                              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Egon View Post
                                ??
                                Hvorfor spør du om det? Hvis du tenker på det jeg spurte J.I om, så var det ang noe annet........
                                Okey, nei jeg bare lurte på om dere køddet med meg, siden du spurte han om dette 2 sek etter tråden du ga meg.. Men neida, ble bare veldig glad for å høre at det kom noe rått til HPI Baja'n..

                                Edit: Egon, disse aksjene du snakket om..? Mulighet for å kjøpe seg inn? =P
                                Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X