Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • er det årstiden som gjør at det er så daut på offroad - largescale ? :/ sitter å ser på gammle tråder med klokkeslett og datoer å slikt, det virker som om det var mye mere liv da ...
    -Hpi Baja 5b ss

    Comment


    • Er nok mange som har emigrert over til Facebook
      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
      enRoute Berg JXR003
      Losi 5ive - BZM Super 50

      Comment


      • så irriterende... offår skulle facebook være så mye bedre? :P
        -Hpi Baja 5b ss

        Comment


        • Originally posted by marius! View Post
          så irriterende... offår skulle facebook være så mye bedre? :P
          det er ikke bedre...synes jeg da men....
          HPI Baja 5SC SS Futaba 4PL
          1/10 Hobao Hyper 10TT-e Hobao Hyper 10SC ​nitro blitt elektrisk
          Jon-Petter

          Comment


          • syns også det er synd at det er lite liv her
            Hpi Baja V2.0 .zenoha 26cc. VRC Sidem. HPI 5B/SS/5T w/silencer...Spektrum. Ddm. Rpm .PhatDadRC. Zoni Racing Titanium XL. TeamFastEddy. Pro-line.+++

            Comment


            • Noen som har bygd baja ss versjonen før? hvor lang tid brukte dere på det ca. i så fall ?
              -Hpi Baja 5b ss

              Comment


              • kjøpt julegave til deg selv? NICE
                driver å bygger meg en custom baja 5T fra scratch nå, masse deler på vei i posten del gjerne byggingen din, er selv ganske fersk på largescale så greit å ha noen som holder på med det samme som man kan støtte seg på når behovet kommer
                HPI Baja 5T

                Comment


                • Originally posted by brendjord View Post
                  kjøpt julegave til deg selv? NICE
                  driver å bygger meg en custom baja 5T fra scratch nå, masse deler på vei i posten del gjerne byggingen din, er selv ganske fersk på largescale så greit å ha noen som holder på med det samme som man kan støtte seg på når behovet kommer
                  ... ja måtte unne meg en forjulsgave nå :P gøy at det er flere som er ferske i ls ja ja skal prøve å dokumentere litt i byggingen ^^,
                  -Hpi Baja 5b ss

                  Comment


                  • Originally posted by marius! View Post
                    Noen som har bygd baja ss versjonen før? hvor lang tid brukte dere på det ca. i så fall ?
                    Jeg bygde en i 2009.

                    My Baja SS with some opetition parts. It took me about 6 days to build it.



                    Skulle du trenge hjelp eller tips følg med her:
                    Team Fast Eddy presents Building the HPI Baja page by page video tutorial series. This is the first video in the series that covers What to buy before you ge...
                    LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

                    Comment


                    • Heisann

                      Etter mange år uten rc hobbyen har jeg endelig tatt opp denne hobbyen og kjøpt meg en 1:6 FG monster truck.
                      siden jeg er Veldig rusten så trenger jeg gjerne noen tips fra de mer erfarne

                      Hvor anbefaler dere å kjøpe deler til bilen? Helst det store utland hvor delene sikkert er billigere enn her i Norge.
                      Hva slags oppgraderinger må jeg ha?

                      Annet som er verdt å vite om denne bilen?
                      FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

                      Comment


                      • Originally posted by sindre_savage View Post
                        Heisann

                        Etter mange år uten rc hobbyen har jeg endelig tatt opp denne hobbyen og kjøpt meg en 1:6 FG monster truck.
                        siden jeg er Veldig rusten så trenger jeg gjerne noen tips fra de mer erfarne

                        Hvor anbefaler dere å kjøpe deler til bilen? Helst det store utland hvor delene sikkert er billigere enn her i Norge.
                        Hva slags oppgraderinger må jeg ha?

                        Annet som er verdt å vite om denne bilen?
                        Largescalerc.com kan anbefales! Denne er i usa. Me er det skal være en tråd om nettbutikker her?
                        anbefalinger vedrørende oppdteringer:
                        killswitch! Om du bare skal ha en oppgradering er denne den viktigste!
                        alu motorfester
                        outerwear til luftfilter og snorstart

                        oppgrdere til alu dempere, de originale er lekk/tomme på null komma nix.
                        oppgradere org diff til noe som ikke er tørt på en to tre.
                        2.4 styring
                        For bedre styre respons kam du med fordel sette opp med dobbel styreservo, eller en heftig servo
                        var det jeg kom på i farten
                        sigpic
                        Member of Team Daves

                        Comment


                        • Originally posted by fg bajas View Post
                          Largescalerc.com kan anbefales! Denne er i usa. Me er det skal være en tråd om nettbutikker her?
                          anbefalinger vedrørende oppdteringer:
                          killswitch! Om du bare skal ha en oppgradering er denne den viktigste!
                          alu motorfester
                          outerwear til luftfilter og snorstart

                          oppgrdere til alu dempere, de originale er lekk/tomme på null komma nix.
                          oppgradere org diff til noe som ikke er tørt på en to tre.
                          2.4 styring
                          For bedre styre respons kam du med fordel sette opp med dobbel styreservo, eller en heftig servo
                          var det jeg kom på i farten
                          Hei og takk for svar

                          Jeg lurer på hvorfor alu motorfester? er det fordi den er letter og tåler mer? :P

                          Ellers så har jeg fått meg en bra liste som jeg skal jobbe mot 2.4 styring får nok vente til slutt.
                          FG 1:6 Monstertruck -- Pheonix Elektro fly

                          Comment


                          • Alu motorfester er fordi de vanlige plastfestene ikke klarer å holde motoren fast i riktig posisjon. Med plastfestene vil Motoren vri seg ut av riktig stilling etterhvert. Alu motorfester BØR være veldig høyt prioritert!
                            Mini-Z AWD...ALIGN T-REX450PRO......MCD RR V4 comp TS ReedCase PROMOD 30.5LongRod PROPIPE...HPI BAJA SS TS Reedcase 30.5 BG Edition PROPIPE..Losi 5iveT reedcase promod 30.5 LR propipe


                            Comment


                            • Originally posted by BånnGass View Post
                              Alu motorfester er fordi de vanlige plastfestene ikke klarer å holde motoren fast i riktig posisjon. Med plastfestene vil Motoren vri seg ut av riktig stilling etterhvert. Alu motorfester BØR være veldig høyt prioritert!
                              Ikke bare derfor, men org motorfestetne er festet med plast/treskruer og tåler kun x-antall inn og ut skruinger..
                              kan og legge til at om motoren vrir seg ut av posisjon er sjangsen større for at du tar knekken på etpar av dreva..
                              sigpic
                              Member of Team Daves

                              Comment


                              • Originally posted by sindre_savage View Post
                                Hei og takk for svar

                                Jeg lurer på hvorfor alu motorfester? er det fordi den er letter og tåler mer? :P

                                Ellers så har jeg fått meg en bra liste som jeg skal jobbe mot 2.4 styring får nok vente til slutt.
                                er ikke nødvendig å kjøpe alt nytt, er mye en kan spare på å kjøpe brukt, foreks styring!
                                sigpic
                                Member of Team Daves

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X