Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Muztang289 View Post
    Okey, nei jeg bare lurte på om dere køddet med meg, siden du spurte han om dette 2 sek etter tråden du ga meg.. Men neida, ble bare veldig glad for å høre at det kom noe rått til HPI Baja'n..

    Edit: Egon, disse aksjene du snakket om..? Mulighet for å kjøpe seg inn? =P




    Dette lurer jammen jeg også på......
    sigpic
    Tlf 4691 0501

    Comment


    • #62
      Originally posted by Egon View Post
      [/u][/i][/b]



      Dette lurer jammen jeg også på......
      Du snakker bra gåter.. Vet du det?? =P
      Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

      Comment


      • #63
        Originally posted by Crazy beetle View Post
        fikk mailen man fatta ikke svaret nei.
        Skjønte du mer nå?
        sigpic
        Tlf 4691 0501

        Comment


        • #64
          Muligheten for å kjøpe seg inn er desverre gått for denne gang.

          VI er en liten gjeng på bajaforumet som har samlet inn penger for å få det hele i gang. Om du absolutt MÅ vite det så er min donasjon 19% av det totalt innsamlede beløp.

          Så når jeg snakker om vi så mener jeg vi!

          Motorene skal etter endt test loddes ut blandt de som har spyttet inn dollars.
          Motorer som bryter sammen under testen vil bli disket. Det har gått mye prestige i denne testen og ingen av leverandørene ønsker å bli stående med svarteper fordi de har tynet for mye ut av motorene.
          sigpic
          HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

          Comment


          • #65
            Du kan jo alltids få se kopi av paypal transaksjonene mine om du mener jeg farer med skrønehistorier.
            sigpic
            HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

            Comment


            • #66
              Originally posted by goddamnswede View Post
              Du kan jo alltids få se kopi av paypal transaksjonene mine om du mener jeg farer med skrønehistorier.
              Hmmmm. Såja ROOOOOOOOLI nå...........
              En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
              Kjører Leopard!!

              Comment


              • #67
                Originally posted by goddamnswede View Post
                Du kan jo alltids få se kopi av paypal transaksjonene mine om du mener jeg farer med skrønehistorier.
                Muligens ikke skrøne historier, men la være å uttale deg omtrent som om du er medeier i et storkonsern......
                Det skal så enormt mye mer til for å imponere meg.......

                Nå er det natt på Skarnes....... Zzzzzzz
                sigpic
                Tlf 4691 0501

                Comment


                • #68
                  Muligens ikke skrøne historier, men la være å uttale deg omtrent som om du er medeier i et storkonsern......
                  Nå må du faen meg skjerpe deg. Dette vet du ingenting om.
                  Jeg sier ikke at jeg eier noe som helst.
                  Vi er 18 stykker som har spyttet inn penger i en test, at jeg har lagt inn tett på en femtedel av pengene er min sak.
                  Er det galt at jeg er involvert, eller det som kanskje svir mest er vel det at jeg sier det.

                  Jeg er betalende medlem på www.hpibajaforum.com og om du tror det er fordi jeg ønsker å skryte på meg noe så tar du skammelig feil.
                  At jeg blant venner på HBF er med på å sponse en test er vel ikke galt.

                  Jeg skulle gjerne subsidiert dette forumet og, men det er utelukket da det desverre ikke er noe annet enn et tøyseforum hvor ingen blir respektert hverken for uttalelser eller tillagt info samt at medlemmers integritet til stadighet blir satt under tvil.

                  Det er du som betviler hva jeg sier, og jeg redegjør for min involvering.

                  Men du bør vel roe denne "vi" og "oss" litt vel.....hvis du da ikke kan sende meg kopier av visse aksjer jeg ikke vet om....? Eller at disse motorene sammen med alle produsentene skal til Stavanger?
                  Du spør, jeg svarer. Makan til frekkhet!
                  Last edited by goddamnswede; 11 February 2008, 03:22.
                  sigpic
                  HPI Baja/Race Porta 30,5/Dominator/Elcon/Spektrum

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Massiv View Post
                    Det meste kan vel egentlig hoppe, er vel i bunn og grunn opp til fysikkens lov!

                    e=mc^2 (husker ikke helt hva det betydde, men er hvertfall no fysikk!)
                    Om ikke fysikkkunnskapene mine har blitt offer for noen år med fyll;

                    Energi = Masse x Lysets hastighet^2
                    [ DEX210 ]|[ XRAY XB4 ] - Grenland Modellbilklubb
                    -----------------------------------------------------

                    Comment


                    • #70
                      Men disse dynotestene som er gjort av bajapipene. Det kan da ikke være HP det går i. 2,08hk er jo helt på trynet for en potte som skal øke effekten over stock 2,8. Eller hva?

                      Mulig jeg blingser her. Nettopp startet med første kaffen på jobben og er TRØTT.
                      sigpic
                      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                      Comment


                      • #71
                        Er som å sitte og høre på unga i barnehagen krangle om hvem som skal ha den gule legoklossen dere

                        Helt utrolig at enkelte her kan oppføre seg så ufatlig barnslig.

                        Pappan min er sterkere en din.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by fg-racing.net View Post
                          Er som å sitte og høre på unga i barnehagen krangle om hvem som skal ha den gule legoklossen dere

                          Helt utrolig at enkelte her kan oppføre seg så ufatlig barnslig.

                          Pappan min er sterkere en din.
                          For min del, en dårlig dag med for lite action. Beklager til deg Trond, og alle andre som leste innleggene....

                          Men jeg har nå størst troa på pappa`n min....LOL!
                          sigpic
                          Tlf 4691 0501

                          Comment


                          • #73
                            Chille litt ned alle mann nå...
                            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                            - NiceShot.no

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Egon View Post
                              For min del, en dårlig dag med for lite action. Beklager til deg Trond, og alle andre som leste innleggene....

                              Men jeg har nå størst troa på pappa`n min....LOL!
                              Feil,feil ater feil!!! Pappan min er størst!!! Han er en vikingakrigare!!!!!!!!....LOL!
                              En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
                              Kjører Leopard!!

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by patrix View Post
                                Feil,feil ater feil!!! Pappan min er størst!!! Han er en vikingakrigare!!!!!!!!....LOL!

                                Det er vel større sjangs for at han er en av Vikingarna....:grin:

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X