Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Så hva venter på deg nå da ?

    Han som fikk din Monster tror jeg koser seg nå

    Comment


    • #92
      Originally posted by tribbe View Post
      Mye mas om denne RN potta a gitt, kjøpte min første rn potte for over 1 år siden jeg folkens! Bare for å nevne det liksom... PS Jeg er billøs jeg nå, min MCD Monster har fått ny eier...
      Er en på jobben som sikla veldig på den der. "Nå er den vist borte" sa han til meg i dag
      sigpic
      Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

      Comment


      • #93
        Originally posted by fg-racing.net View Post
        Så hva venter på deg nå da ?

        Han som fikk din Monster tror jeg koser seg nå
        Er ikke sikker, men det blir noe med bensinmotor... Er ikke sikker på om det blir noe som er fjernstyrt, kanskje noe moro med 4-takts motor.

        Er alt for lite miljø for LS her i distriktet, blir lite kjøring. Ille kjedelig å kjøre sammens med Savage og andre nitrobiler, er begrensa hvor lenge man syns det er artig å kjøre over de små tassene...

        Comment


        • #94
          Originally posted by tribbe View Post
          Er ikke sikker, men det blir noe med bensinmotor... Er ikke sikker på om det blir noe som er fjernstyrt, kanskje noe moro med 4-takts motor.

          Er alt for lite miljø for LS her i distriktet, blir lite kjøring. Ille kjedelig å kjøre sammens med Savage og andre nitrobiler, er begrensa hvor lenge man syns det er artig å kjøre over de små tassene...
          kan ikke skjønne hva du mener med det.....
          hehe
          The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

          Comment


          • #95
            Originally posted by Anders.G View Post
            kan ikke skjønne hva du mener med det.....
            hehe
            Det med "Er ikke sikker på om det blir noe som er fjernstyrt, kanskje noe moro med 4-takts motor." mente han sikkert med at han vil prøve noe lignende ATV eller er jeg helt på jordet? =P

            3 kompiser av meg har nitrobiler og som jeg kommer til å kjøre med, og vil sikkert bli morsomt å kjøre over dem med Baja'n.. =p " Beklager, men du stod i veien " :grin:
            Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

            Comment


            • #96
              Originally posted by Muztang289 View Post
              Det med "Er ikke sikker på om det blir noe som er fjernstyrt, kanskje noe moro med 4-takts motor." mente han sikkert med at han vil prøve noe lignende ATV eller er jeg helt på jordet? =P

              3 kompiser av meg har nitrobiler og som jeg kommer til å kjøre med, og vil sikkert bli morsomt å kjøre over dem med Baja'n.. =p " Beklager, men du stod i veien " :grin:
              Får være snille med dem da. Er fort gjort å ødelegge bilene deres.
              sigpic
              If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
              If you put men on a planet without science, they will believe in God.

              Comment


              • #97
                Eller enda værre, Sin egen bil.

                Comment


                • #98
                  Originally posted by Anders.G View Post
                  kan ikke skjønne hva du mener med det.....
                  hehe
                  Eneste jeg kan si foreløpig er at hvis det blir noe nytt så kommer jeg til å kjøre i fra MCD / FG / BAja på litt større baner (offroad)....

                  Neida... Ingen som kan kjøre fra en MCD med RN potte..... Det er jo den raskeste/beste og flotteste bilen/potta i hele verden.....

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by tribbe View Post

                    Neida... Ingen som kan kjøre fra en MCD med RN potte..... Det er jo den raskeste/beste og flotteste bilen/potta i hele verden.....
                    Ja nå har jeg hørt det også

                    Comment


                    • Originally posted by Marder Beetle View Post
                      Ja nå har jeg hørt det også
                      Ohh yeah.. <3 Baja <3
                      Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                      Comment


                      • Originally posted by Marder Beetle View Post
                        Ja nå har jeg hørt det også
                        Sier han som begynte samtalen med "vil ha, vil ha" første gangen han en MCD. Han avsluttet også med å si etter at han hadde prøvekjørt en MCD samme dag; Skal ha, SKAL HA!!
                        sigpic
                        Tlf 4691 0501

                        Comment


                        • Du fortalte meg at du hadde taushetsplikt du!

                          Comment


                          • Originally posted by Marder Beetle View Post
                            Du fortalte meg at du hadde taushetsplikt du!
                            Haha..! =D
                            Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                            Comment


                            • Dere som har handlet fra utlandet og som har betalt moms..
                              Blir dette regnestykke her riktig:

                              1093,30$ (inkl. frakt) * 5,7 (tok en litt høy kurs, så jeg ikke får "baksmell") = 6231,81NOK ( Betalt med kort )

                              Også når jeg får pakka på postkontoret, så vil jeg måtte ut med 25% i moms av totalsummen: 6231,81NOK * 0,25 = 1557,95NOK

                              Er det da noen gebyrer som kan komme itillegg, eller blir da den totale summen ved en kurs på 5,7: 6231,81 + 1557,95 = 7789,76 NOK (?)


                              Et annet spørsmål, dere som har handlet ifra DDM, hvor lang tid har det vanligvis tatt fra dere bestilte pakka, til dere hadde den?
                              Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                              Comment


                              • Det er mulig det kommer ettollgebyr i tillegg(småtteri)

                                Det raskeste jeg har fått pakka fra DDM er 5dg fra jeg bekreftet orderen.
                                Når du har fått mailen med "package shipped to you" skall den være på posten 5-7dg etter. 3dg(virkedager) etter du har fått mailen kan du jo bruke sporingskoden som fulgte med og gå inn på "Posten.no" Da ser du hvor den er, om den er i tollen på Gardermoen osv, osv(da begynnr ppulsen å stige):razz::razz::razz:
                                Robert Birkevaag 71 mod
                                Hpi Baja27.2 Promod ts reed case/Propipe/Lauchenbacker/Futaba4pk sigpic

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X