Announcement

Collapse
No announcement yet.

Large Scale skravletråd v2.0

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Large Scale skravletråd v2.0

    Fant ikke den gamle tråden så jeg oprettet en ny en, flytt denne gjerne i den orginale skravletråden.

    Da har jeg vert ute og bokstavelig talt luftet bilen. Tok fart fra den ene siden av en fotballbane og over brøytekanten på den andre siden hvor det etter et par runder oprettet et lite spretthopp. Det ble temmelig bra luftige svev her ja, selv om ikke landingene var like bra. Skal se om jeg får tatt med meg video-/kamera neste gang. Bilen kjørte ihvertfall trygt hjem uten en skramme. Kun det ene festet i karosseriet som åpnet seg litt, men det fikses fort. :mrgreen:

    Var ille skøy ihvertfall.
    sigpic
    Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

  • #2
    Ja film og bilder av FG i svev får vi aldri nok av, så fyll på!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Marder Beetle View Post
      Ja film og bilder av FG i svev får vi aldri nok av, så fyll på!
      Føler meg litt hengt ut, når du kun nevner FG.. Ingen som er interessert i Baja eller MCD da? =/ :mrgreen:

      Btw: ang. denne tråden, vil at alle moderatorer som leser dette, skal ta en titt på Ris og ros tråden-->Skjer med at mod. sletter innlegg og lese igjennom tråden og BESVARE..
      Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

      Comment


      • #4
        Jeg skriver jo: Ja film og bilder av FG i svev får vi aldri nok av.
        Dette med tanke på at det er mangel på bilder og film av FG i luftige svev.

        Alle vet jo at HPI Baja har flotte luftige svev
        MCD er vel ikke akkurat noe bil å hoppe med?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Marder Beetle View Post
          Jeg skriver jo: Ja film og bilder av FG i svev får vi aldri nok av.
          Dette med tanke på at det er mangel på bilder og film av FG i luftige svev.

          Alle vet jo at HPI Baja har flotte luftige svev
          Godt vi er enig..
          Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

          Comment


          • #6
            Originally posted by Marder Beetle View Post
            MCD er vel ikke akkurat noe bil å hoppe med?
            Var vel derfor jeg skrev dette inlegget. Om du ser i signaturen min så ser du hva slags bil jeg kjører. Skal se om jeg får festet noe til film for å bryte denne myten :mrgreen:
            sigpic
            Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Marder Beetle View Post
              Ja film og bilder av FG i svev får vi aldri nok av, så fyll på!
              Skjønner ikke hva som fikk meg til å tro det var FG du ville legge ut bilder og film av, først nå så jeg det er MCD du har

              Men alikevel...fyr på med film å bilder samme hvilken LS du måtte ha

              Comment


              • #8
                Enhver LS bil klarer vel å hoppe.

                Så lenge den har hastigheten, sentrert tyngdepunkt og solid hjuloppheng så er den vel en perfekt hoppebil. En MCD oppfyller vel alle disse 3 kriteriene ville jeg da tro.
                sigpic
                If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                Comment


                • #9
                  Det meste kan vel egentlig hoppe, er vel i bunn og grunn opp til fysikkens lov!

                  e=mc^2 (husker ikke helt hva det betydde, men er hvertfall no fysikk!)
                  FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Massiv View Post
                    Det meste kan vel egentlig hoppe
                    Bortsett fra hvite menn

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Marder Beetle View Post
                      Bortsett fra hvite menn
                      Hehe!
                      FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

                      Comment


                      • #12
                        det meste kan hoppe ja.......... det er vel landinga det blir værre med ... mener og huske en stooor bærepose med bærearmer nedi kjellern her ....hihi jeg elsker lange stoore svev da

                        fant ut at ls bil ble for svakt og drive og hoppe langt med
                        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                        Comment


                        • #13
                          moro at dere har fiks en ny skravle tråd. fortsett praten å kos dere,
                          håper vi slipepr å få en masse flytta innlegg inn hit. da det bare lager rot i systemet som ikke finnes, HAHAHA!
                          A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                          alt under 1200 cc er en startmotor.
                          R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Crazy beetle View Post
                            moro at dere har fiks en ny skravle tråd. fortsett praten å kos dere,
                            håper vi slipepr å få en masse flytta innlegg inn hit. da det bare lager rot i systemet som ikke finnes, HAHAHA!
                            Her skal vi kose oss ja.. Men jeg lurer virkelig på hvorfor tråden ble slettet i første omgang, og om dere moderatorer kanskje vil starte å sende oss en PM om hva vi gjør galt, når dere sletter innlegg.. Vet dette krever ekstra tid, men er det ikke verdt det?
                            Daniel Luciani - 89 - Oslo - STOLT eier av en Baja 5b SS ( 99,9% Ferdig..! )

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Muztang289 View Post
                              Her skal vi kose oss ja.. Men jeg lurer virkelig på hvorfor tråden ble slettet i første omgang, og om dere moderatorer kanskje vil starte å sende oss en PM om hva vi gjør galt, når dere sletter innlegg.. Vet dette krever ekstra tid, men er det ikke verdt det?
                              jeg sletta tråden fordi jeg mente den hadde gjort sin misjon. det var en tråd full ev diverse flytta off topic innlegg å den hadde som sagt ingen sammenheng. det var rett å slett et sammensurium av innlegg.

                              min gode mann kan du ikke holde dette til tråden under ris og ros.
                              det er kjedelig å måtte lese klaging på slettign av innlgg i hver eneste tråd på detta forumet.
                              i tilleg blir du sett mer seriøst på om du holder deg til en tråd.

                              kan vi være enige om det.
                              Last edited by Crazy beetle; 11 February 2008, 01:45.
                              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                              alt under 1200 cc er en startmotor.
                              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X