Announcement

Collapse
No announcement yet.

da var bajan i hus....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da er det på tide at jeg får meg bil igjen. valget står mellom enten baja 5sc ss eller mcd w5 rtr.. noen som har noe fornuftig innspill spes ang mcd
    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

    Comment


    • Har 5sc og er stort sett fornøyd med den. det som jeg ikke er fornøyd med er at karosseriet er veldig sprøtt også knakk jeg en av di super heavy duty drivakslene med org motoren. kjører reedcase nå og har ikke knekt 5t akslene jeg satte på enda...

      Comment


      • Hvor er det karosseriet ryler henn da?
        mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

        Comment


        • Det er vel en kjent sak at karroseriet på sc er laget av glass.

          Du har ikke vurdert losi da, synes den ser litt rå ut...
          Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
          Spectrum dx3s

          Comment


          • Har sett på den ja men liker ikke oppsettet på den. Men mcd w5 sct derimot er spennende
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

            Comment


            • da ble det bestilt en bil i all hast.

              valget kom på baja sc ss .

              grunnen til dette er at ... jeg liker bajaen godt

              men jeg lurer på hva som egentlig er problemet og hvor karosseria sprekker?? bilder? plis
              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

              Comment


              • Det virker som om det er sprøere lexan enn det det var på set gamle T karosseriet.. Sprekker mye fortere.. Det som hjelper er TC buret..


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                enRoute Berg JXR003
                Losi 5ive - BZM Super 50

                Comment


                • kan faktisk hjelpe og plastre med gaffa tape innvendig.. er dessuten forskjell mtp hvilken lakk man bruker også. buret blir nok bestilt ja,

                  problemet er antagelig at plasten er litt for tykk
                  mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                  Comment


                  • da er jaggu baja 5 sc ss ferdig montert og klar for sesongen. kjører stock nå frem til jeg finner ut hva jeg skal gjøre.

                    satte den opp med savox digital servoer og kjøpte en ansmann w6 2,4 radio bare sånn for og ha en radio . den virker forøvrig veldig bra og har alt man trenger av justeringer på et stort display midt oppå. alt ser ut til og vøre i den skjønneste orden.

                    billig var den og 798 med mottager ... verdt og prøve iallefall . eller hva tror dere
                    mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                    Comment


                    • Jeg har ikke trua på den radioen. Har flere i klubben som har brukt den radioen og på alle så har motakera sluttet å virke.
                      Skjønner ikke helt det med å kjøpe dyre biler også være "gjerrig" når det gjelder radio. Den er jo minst like viktig.
                      John Henning Østbye
                      Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

                      Comment


                      • Kjører dem med store servoer som trekker driftspenning gjennom mottakerne sine?

                        Tenkte, siden det er mange som tar livet av mottakerne sine slik med store strømtørste servoer.
                        sigpic
                        If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
                        If you put men on a planet without science, they will believe in God.

                        Comment


                        • Poenget med og ljøpe denne radioen var egentlig for og prøve. Ser at de ikke anbefaler det til el niler som skal kjøres med lipo. Blir sikkert for store spenningssvigninger. Ikke vet jeg
                          mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                          Comment


                          • Åssen i svarte får j inn bilder fra tlf da???
                            Attached Files
                            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                            Comment


                            • Vet ikke jeg men tror dette er norges eneste sidewinder
                              mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X