Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bajakloner Oppsummering - King Motor Baja / Kudaki Baja etc...

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Er ikke Den Rovan clutchen en kopi HPI clutchen da?? Dette er vel det samme formumet som er for HPI Baja, men har flere tråder om Losi 5ive.. Noe som ikke har noe med HPI å gjøre.. Egentlig dustete.. Moderatoren vil gjerne snakke om Losi, men tilater ikke noen som helst om kloner... Egentlig høl i hue spør du meg..
    Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
    Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
    enRoute Berg JXR003
    Losi 5ive - BZM Super 50

    Comment


    • #77
      Rovan clutchen er svært lik BSW sin (endel forskjeller, enklere i oppbygging).
      Enig med deg der, helt høl i hue at ikke folk får disk. det de vil, rc er nu rc for meg.
      Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

      Comment


      • #78
        Men slike annonser som denne under, bør unngåes, alle som har peiling, ser at dette er en KM/Rovan.
        Hvorfor skriver han at det er en HPI Baja V2 RTR, når det slettes ikke er det, jo, for å LURE de som ikke har så mye peiling.


        http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33121895
        Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

        Comment


        • #79
          Som førstegangs kjøper er det fort å gå på en smell, men det er jo rein svindel når han kaller den HPI. Han har også satt ned prisen fra 10000 kr.

          Comment


          • #80
            Ja, greit nok at han prøver å selge den, men han BØR jo skrive at det er en clone baja.
            Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

            Comment


            • #81
              Er det ikke mulig å melde inn via finn.no at dette er no muffens.. ??


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
              Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
              enRoute Berg JXR003
              Losi 5ive - BZM Super 50

              Comment


              • #82
                Burde absolutt vært mulig, hører jo til stadighet om folk som handler på Finn.no og blir lurt.
                Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

                Comment


                • #83
                  Er det en klone, er det jo regelrett svindel!!!
                  FG baja4x4 bakgårdsmix
                  Min film; HER
                  f r o d e d a h l --født-- MCMLXXVI --

                  Comment


                  • #84
                    Det ER en klone.
                    Har hatt samme bilen selv, de solgte den på Engage Rc , kostet $469 USD Ny.
                    En som kjenner Hpi baja, ser dette med en gang.
                    Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

                    Comment


                    • #85
                      Jeg kjøpte en HPI Baja 5B for lenge siden..hadde den vel i nesten 1,5 år..kjørte nok til sammen 15 min med den til sammen..gikk bra den stunda den gikk..ble dritt lei bilen og solgte den..da fikk jeg beskjed av kjøper..det er en Rovan!!

                      Hadde den på service på absolutt hobby flere ganger..dem klarte aldri og få den til og gå som den skulle..dem så tydeligvis heller ikke at det var en kopi..så er fort gjort og ta feil
                      så for min del så blir det hpi her etter, men jeg har ikke peiling, så kan godt hende jeg har blitt lurt når jeg kjøpte Baja 5Togså
                      Men den går da i hvertfall

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X