Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sportline vs offroad (buggy)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sportline vs offroad (buggy)

    Sitter her å lurer på om jeg kanskje skal handle meg en brukt sportline, men en ting jeg lurer på. Her jeg bor er det for det meste asfalt å kjøre på men hytta kunne jeg tenkt meg kanskje at bilen ble litt høyere å bedre hjul. Er dette noe som er mulig å gjøre på en sport line? tenker da på bytte av dempere og hjul. Må det byttes noe annet i slengen? Takker for eventuelle svar.

  • #2
    Hadde heller slengt på on-road dekk på en offroad bil enn å kjøre offroad dekk på en onroad.
    Kjøretøy: RS5F1, Inferno VE, Xray T3, Futaba 4pk ++
    O.sæland hobby

    Comment


    • #3
      Hvis du har muligheten til å ringe meg så skal jeg fortelle deg om den perfekte bilen etter dine kriterier.......blir for mye å skrive om her, rene avhandlingen jo......
      sigpic
      Tlf 4691 0501

      Comment


      • #4
        Dette ere en fin bil til deghvis du vil ha en kombi bil. http://forum.radiostyrt.no/vb/showth...ugeot-Rally-08
        MCD RACERUNNER evo4 2010"/MCD PEUGEOT 206WRC 08"/

        Comment


        • #5
          hør på vår gud Egon før du gjør noenting som heldst!!
          Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

          Comment


          • #6
            Jepp men nå var saken at jeg kanskje kunne fått kjøpt meg en billig sportline, MCD virker så klart til å være det beste valget for meg. Har selv en FS (kopi) som var grei til å bli kjent med denne hobbyen. Nå kan det bli att jeg setter en brukt zenoah 26 i FSen (ja veit mange har meninger om det) men har ikke så veldig mange kronene å bruke på bil akkurat nå. Kan hende litt utover høsten at jeg handler noe i danmark, men det for tiden vise.

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X