Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motordiskusjonstråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Jeg vil anbefale denne http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88...t.A/id.7789/.f
    Denne motoren med en victory potte går bra nok etter min mening. Den BZM motoren er helt overkill og koster det samme som 3 av de motorene jeg linket til, men som de sier " koster det ikke så smakar det ikke" :P
    Hpi Baja "Shorty"
    Mini z Awd

    Comment


    • #62
      Det er jo den samme motoren som anbefalte jo.. Men han lurte på hva det var av motorer å velge mellom.. og BZM er jo en av dem...
      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
      enRoute Berg JXR003
      Losi 5ive - BZM Super 50

      Comment


      • #63
        Hehe ja da har det seg slik. Fått meg bakmontert VRC pipe som er dempet. Jeg kjørte før med dominator v1 potte men fant ut veldig fort att effekten økte men og støyen og støyen lager problemer i nabo,aget :P vill jeg merke nedgang i effekt siden jeg nå kjører dempet pipe? Vet mange sitter inne med erfaringer på akkurat dette så bare kom med de
        Last edited by replica; 3 November 2011, 21:19.


        HPI Baja 5B
        ROOFCHOOPER SANDRAIL
        Dont like me? Fuck off problem solved......

        Comment


        • #64
          hva har skedd dær..
          motor sto plutselig bom fast.
          Når delte den var den bare fast på en liten plass...
          stempelringen gikk fortsatt fint rundt!



          Comment


          • #65
            Ikke så lett og se hva som har skjedd i syl, men litt for lite suppe ser det ut til......

            Er det jævlig kaldt så kan det også skje, er ikke så veldig glad i 10blå eller mer de motorene her.
            Må ihvertfall passe på at de har grei temp før en klemmer gassen i bånn
            Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
            Spectrum dx3s

            Comment


            • #66
              Det var 2 røde ute!

              MEN dette er resultet av for lite suppa inn!
              Bare å bestille seg en ny race porta 36mm

              Men fikk pussa vekk litt så satte jeg den sammen igjen starta å gikk som fan men syntes kompresjon va litt lavere :P men det er jo ikke værre en 115$ uansett... Det er jo bare ventetida på delan som e kjedelig!
              Last edited by Glenners; 17 November 2011, 17:51.

              Comment


              • #67
                Funker det grit så er det jo bare og gasse da.
                Var jo ikke rare merket uansett, men morro med no nytt er det jo alltid.......
                Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                Spectrum dx3s

                Comment


                • #68
                  Vente tid?? Vet at John hos Pro-Racing har dette liggende på hylla. Du får kontakt han..
                  Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                  Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                  enRoute Berg JXR003
                  Losi 5ive - BZM Super 50

                  Comment


                  • #69
                    Ja ville nok ringt Pro racing. Han har nok det som Tom sier ståendes på hylla isteden for og bestille fra Dave`s


                    HPI Baja 5B
                    ROOFCHOOPER SANDRAIL
                    Dont like me? Fuck off problem solved......

                    Comment


                    • #70
                      en pakke bruker 4 virkedager fra oslo innenlands og utlands ems pakker bruker 3 dager fra oslo.
                      Sia æ ligg inne med fullmakt i tolla bruker de CA 1 time på mine pakker.
                      Så hær kommer man seg ikke unna ventetid uansett...
                      Pluss at man sleng jo på masse anet morro på bestilling fra Dave`s

                      Smekka på et et 19/55 og må si jeg blei skuffa..... hadde førventa mere!

                      Får vel bare sette seg tilbake å vente på at jula skal bli over så man kan hente seg ut en MMR 50cc eller noe slikt :P

                      BTW

                      denne vs denne... se link under!



                      Last edited by Glenners; 17 November 2011, 18:08.

                      Comment


                      • #71
                        Jeg hadde valgt ESP kitet... DDM kitet er etter hva jeg har hørt ikke bra.. John hos Pro-Racing har fått inn mye snadder han og.. vet han går å venter på ei pakke nå... Og er du intressert så lønner det seg å kontakt John på mail... det er mye av godbitene som ikke har blitt registrert på hjemmesiden enda.. så det koster ikke mye å ta kontakt med John..

                        Hvis du bestiller en sylinder av John, og ber han sende den ekspress over natt så har du den ganske snart..

                        Når det gjelder MMR Pro Mx 50 motoren så er det iallefall bare å smøre seg med tålmodighet.. Jeg har venta 14 uker nå..
                        Last edited by tomso; 17 November 2011, 18:17.
                        Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                        Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                        enRoute Berg JXR003
                        Losi 5ive - BZM Super 50

                        Comment


                        • #72
                          Da blir det ESP... greit å prøve noe anet....

                          Har en NY fullmod på vei inn også som jeg fikk tak i latterlig billig men denne skal ikke på før til vårn.......

                          Comment


                          • #73
                            BZM har ikke akkurat fått det beste rykte i Norge, blåser pakninger og har dårlig effekt. Men i Sverige blir dem hylla med faner og sang, hvorfor det? Gjelder det bare pris? tenker mest på Reed motorene.

                            Comment


                            • #74
                              Har kun hørt om et tilfelle hvor det har blåst pakkning, men tror ikke det er noe generelt problem. Har gamle motoren til Nutcase som skal testes i nær framtid, så får vi se om der er bare driten, eller om den funker fint. Men jeg har trua på den. Motoren kommer i to versjoner. En standard, og en TT versjon. Standard versjonen er kjent for å ha et elendig bunndrag, men går ganske godt i topp, mens TT (torque tuned) er porta for bedre bunndrag, men mangler litt i topp. Nutcase sin motor var/er en standard versjon. Regner med det er derfor han ikke var så veldig fornøyd med prestanden. Så må det sies at det er få piper på markedet som er lagd spesielt for BZM motoren, men det kommer. Og med riktig pipe tror jeg BZM motora går bra.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Last edited by tomso; 25 April 2012, 10:17.
                              Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
                              Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
                              enRoute Berg JXR003
                              Losi 5ive - BZM Super 50

                              Comment


                              • #75
                                Så noen filmer på rcbash sida, og de motorene der virka som gikk ganske godt. Det er iallefall interessant å høre om andre som har erfaring med BZM motoren. For så Ræva kan den vel ikke være?

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X