Announcement

Collapse
No announcement yet.

Motordiskusjonstråden

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Tror det kun er Nutsase som har kjørt BZM micro motoren i Norge. Kjenner ikke til noen andre som har slik en bortsett ifra Hemistorm, men han har ikke kjørt den enda tror jeg. Nå vet jeg at den motoren på denne filmen ifra rcbash er porta av en av medlemmene der. Og den går dritbra. Så med en TT motor så bør det gå ganske greit.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
    Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
    enRoute Berg JXR003
    Losi 5ive - BZM Super 50

    Comment


    • #77
      Da venter jeg i spenning på rapport.

      Comment


      • #78
        Hvilken Motor anbefales for baja 5b av Obr Prostock 36cc eller Zenoah Race Ported 30,5cc (4-bolt)?? Eller burde jeg gå opp ett hakk til 30.5cc ProMod?
        Hpi Baja 5b ss

        Comment


        • #79
          spørs hvor mye du vil bytte av drivverksdeler det gitt. i en baja så går 30,5 raceport gå rimelig greit, men skal du ha noe som går noe helt jævlig, men også må være stø på å justere så går du for promod'n... den leverer har det i mcd her og det bare drar noe... 36 har noen småsykdommer ennå, har en sånn motor også, den går fælt den også den blir liksom midt i mellom race port og promod, bare med ett ukristelig moment med en gang går du for en foreks fullmod så får du også allt for mye power i bilen
          hadde jeg vært deg, og følt meg trygg på justering så er fullmod/promod tingen

          Comment


          • #80
            Click image for larger version

Name:	anhang.jpg
Views:	1
Size:	49.7 KB
ID:	782682
            Da var det komt et nytt og større alternativ LS motor.

            Comment


            • #81
              halloen. var å droknet min baja nå for et parr dager siden. motor er tømt for vann og smort opp.all elektronik er sprayet å tørket.

              men ble jo sittende å se på ny motor da coil er gåen. hva ville dere ambefalt av en motor som er sterk og lett å tune. har ikke mye erfaring med bensin biler. har bare hatt elektriske. men har mildt sakt forelsket meg i bajaen, stor bil med mye kraft. mye vill ha mere.

              har sett på muligheten med rb innovasions superchager. noe dere anbefaler eller? vill man korte ned levetiden på motor med denne drastisk eller? blir å kjøpe gir også slik at jeg får utnøttet motor. er kjederlig med bare et gir :P må vell ha tre når man først er i gang :P

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X