Announcement

Collapse
No announcement yet.

Start-trøbbel? Les her..

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    • Factory needle settings for the CY 23cc & 26cc Engine

      HSN: 1.5 Turns Out
    • LSN: 1.25 Turns Out

    Comment


    • #32
      Originally posted by Glenners View Post
      • Factory needle settings for the CY 23cc & 26cc Engine

        HSN: 1.5 Turns Out
      • LSN: 1.25 Turns Out
      De innstillingene skjønner jeg ikke hvorfor du poster.... Han har jo ikke orginal motor....

      Comment


      • #33
        Kommer det en kar som har en orginalmotor som leser denne tråen som er "sticky" Er nok meget glad for det.

        Comment


        • #34
          Hvis du leser råd og tips tråden så har Jan Erik satt opp en kjempe fin liste over innkjøringer av stock og tuna motorer samt Innstillinger på forgassere, finner mye snadder i gamle tråder også.
          Last edited by dofaa; 2 November 2011, 17:49. Reason: skriveleif

          Comment


          • #35
            Originally posted by Motörhead View Post
            En annen ting man kan prøve om man ikke får antydning til liv etter flere drag i snora er å skru ut tennpluggen og legge en dråpe eller to med bensin direkte ned i sylinderen. Om man hører at den går et slag eller to før den dør igjen så er det mest sannsynlig problem med bensintilførselen eller forgasseren.

            Denne metoden kan også brukes som kaldstart med rik blanding for motorer med forgassere uten choke. Eksempelvis tuningmotorer.
            Jeg har nettopp kjøpt meg en Baja, og må ta denne løsnigen om bilen har stått en stund. Er det ikke andre muligheter? Det er vel ikke helt bra å skru opp og igjen tennpluggen(dårligere og dårligere gjenger?)?
            Har Zenoah motor, og forgasser uten choke.
            Raymond
            RC Bil 1: Min HPI Baja med noen ekstra deler - RC Bil 2: Min HPI Savage Flux HP - Radio: DX3R Pro 3Ch DSM2 - RCNorge Youtube - Kjøper Baja 5b deler

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X