Announcement

Collapse
No announcement yet.

4wd kit til fs mt fra aliexpress.com, noen som har erfaring med siden?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 4wd kit til fs mt fra aliexpress.com, noen som har erfaring med siden?

    Lurte på om jeg skal kjøpe et 4wd kit til min fs mt.

    Fant 4wd kit på aliexpress.com til under halve prisen av det de koster her til lands, fri frakt er det visst også (mot lang leveringstid), så lurer jeg på om det er noen som har erfaring med siden, om det er noe å satse.

    http://www.aliexpress.com/product-fm/406318943-4WD-Upgraded-Conversion-KIT-for-1-5-MCD-Smartech-FS-FG-Models-with-free-shipping-wholesalers.html


    Jeg har aldri handlet rc ting fra utenlandske sider før og er dermed litt usikker. Derfor spør jeg her før et eventuelt kjøp derfra, for å høre om noen har erfaringer med dem.

    Ser at det er et par positive tilbakemeldinger på kittet.


    Takk på forhånd.

  • #2
    Originally posted by per94 View Post
    Lurte på om jeg skal kjøpe et 4wd kit til min fs mt.

    Fant 4wd kit på aliexpress.com til under halve prisen av det de koster her til lands, fri frakt er det visst også (mot lang leveringstid), så lurer jeg på om det er noen som har erfaring med siden, om det er noe å satse.

    http://www.aliexpress.com/product-fm/406318943-4WD-Upgraded-Conversion-KIT-for-1-5-MCD-Smartech-FS-FG-Models-with-free-shipping-wholesalers.html


    Jeg har aldri handlet rc ting fra utenlandske sider før og er dermed litt usikker. Derfor spør jeg her før et eventuelt kjøp derfra, for å høre om noen har erfaringer med dem.

    Ser at det er et par positive tilbakemeldinger på kittet.


    Takk på forhånd.
    jeg har bestilt 2 ganger fra de null problem tatt ca 6 dager begge gangene, veldig trivelig fyr som driver det, nå sist var det non skruer som manglet, som han sendte gratis til meg, så de du linker til vil jeg anbefale, jeg har å tenkt på det kittet, så gi meg gjerne en tilbakemelding hva du synes om det om du handler , veit du hva slags diff-hus denne passer i?

    Comment


    • #3
      Bra du kan anbefale dem, så da blir det vel ei bestilling derfra snart. Hadde du fri frakt med 6 dager leveringstid?

      Diffen som er i settet er lik den jeg har bak på bilen som sitter i dette diffhuset:

      Comment


      • #4
        Jeg ha fått det med EMS hver gang og tatt ca 6 virkedager, brukt lengre tid i norge med frakt en fra kina til norge.

        Aha, du får gi en tilbake melding på hva du synes om settet, vurderer det sjøl til framtidig prosjekt.

        Comment


        • #5
          Iziopt.no har det for 1190kr
          6 X Axial Scx10 som rattes med Spectrum 2,4 radioer

          Comment


          • #6
            Originally posted by B.N View Post
            Iziopt.no har det for 1190kr
            er dobbelt av hva det er fra kina og akkurat samme delen...
            edit: og da kommer frakta i tillegg

            Comment


            • #7
              tror du fri frakt er noe å satse på? tar lengre tid, men har ikke noen hast enda. er jo også en del å spare

              Comment


              • #8
                eg ville ha valgt å betale litt ekstra og fått tilsendt med ems, og kansje sett om det er flere ting du kunne trenge så du kan kombinere frakta.

                med ems frakt er det fortsatt 400 mindre enn om du kjøper fra norge.

                eg har som sakt ikke hatt noe tull med dei, og mangler det noe så sender dei tinga med en gang etterpå uten noe problem

                Comment


                • #9
                  fikk du testet ut delene? hvordan er kvaliteten?

                  Comment


                  • #10
                    nei jeg bestilte aldri det kittet siden jeg flyttet hjemmefra pga læretid og rc bilene ble igjen hjemme. jeg tenkte på å bestille det nå slik at jeg kanskje har det når jeg skal hjem en tur i jula.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sesvold View Post
                      fikk du testet ut delene? hvordan er kvaliteten?

                      Litt sent ute med svar, men jeg har montert og kjørt en del med det 4wd kittet. Jeg kjøpte det fra iziopt.no, siden det egentlig ikke var så mye å spare på å kjøpe fra utlandet. Uansett, kittet funker bra og virker som kvaliteten er bra også. Ikke noen deler som har røket enda.

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X