Announcement

Collapse
No announcement yet.

CPI Tuned Pipe (Big Bore)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ooog, en siste video før jeg slutter å spamme. Denne ble uten lyd av en eller annen grunn.

    HPI Baja 5b SS med TR Racing clutch-system, Zenoah G290RC og CPI Tuned Pipe (Big Bore). Futaba 4PL radio, og Savox servoer.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Corvinus View Post
      Nice, må skaffe meg et av de der.
      Ja, det er en ganske kul investering. Jeg har montert det i 1:1 bilen til vanlig, og filmer alle kjøreturene jeg har. Har planer om å lage en "Oslo-Trondheim minutt for minutt" i sommer, så får vi se om det blir like populært som NRK sin produksjon fra hurtigruta
      HPI Baja 5b SS med TR Racing clutch-system, Zenoah G290RC og CPI Tuned Pipe (Big Bore). Futaba 4PL radio, og Savox servoer.

      Comment


      • #18
        Hehe, artig er det uansett. Har også vurdert kamera i bil, men mest for å filme alle galningene på veien her på sørlandet.

        Blir det bare asfalt eller får du kjørt litt på sandtak også? Vært kult med litt filming i hopp og sånt.

        Comment


        • #19
          Kjører vanligvis bare off-road, men den vanlige plassen vi kjører på er en eneste stor vanndam nå pga norsk sommer, så får vente litt til det har vært godvær i noen dager. Skal nok få filma noen bra hopp, og flere biler i løpet av sommeren! Han ene jeg pleier å kjøre sammen med pleier å gi bånn pine på alt som kan hoppes på (kjører en death proof 5SC), så det bør bli spektakulært
          HPI Baja 5b SS med TR Racing clutch-system, Zenoah G290RC og CPI Tuned Pipe (Big Bore). Futaba 4PL radio, og Savox servoer.

          Comment


          • #20
            Her er en film med litt mer hopping:
            HPI Baja 5b SS med TR Racing clutch-system, Zenoah G290RC og CPI Tuned Pipe (Big Bore). Futaba 4PL radio, og Savox servoer.

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X