Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny oppfinnelse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny oppfinnelse

    Hei. Jeg har gjort e oppfinnelse som jeg tror vil fenge skala 1:5 verden, særlig offroad. Jeg kan ikke fortelle enda hva det er siden jeg er redd noen stjeler ideen min men det er genialt.

  • #2
    Originally posted by Rottenikken View Post
    Hei. Jeg har gjort e oppfinnelse som jeg tror vil fenge skala 1:5 verden, særlig offroad. Jeg kan ikke fortelle enda hva det er siden jeg er redd noen stjeler ideen min men det er genialt.
    Skal ta deg seriøst, men du er helt klart i ferd med å briste i spenning ettersom du er nødt for å poste en hemmelighet som du ikke kan si hva er

    TIPS: Bedre å vente med å si noe, før du har noe håndfast å vise.
    Ett annet tips er at ideen din vil bli stjålet om den er bra likevel.
    Det er derfor du ser at så mange ting i denne verden er faktisk ganske så like.

    Dette var en hyggelig post til morgenkaffen og jeg er sikker på du har noe på gang, skulle vi ikke lette litt på sløret med en liten teaser?
    Du må jo holde oss på tå hev
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • #3
      Originally posted by Bakstad View Post
      Skal ta deg seriøst, men du er helt klart i ferd med å briste i spenning ettersom du er nødt for å poste en hemmelighet som du ikke kan si hva er

      TIPS: Bedre å vente med å si noe, før du har noe håndfast å vise.
      Ett annet tips er at ideen din vil bli stjålet om den er bra likevel.
      Det er derfor du ser at så mange ting i denne verden er faktisk ganske så like.

      Dette var en hyggelig post til morgenkaffen og jeg er sikker på du har noe på gang, skulle vi ikke lette litt på sløret med en liten teaser?
      Du må jo holde oss på tå hev

      Takk for støtte. Du har i alle fall inteligens til ikke å mobbe. ulig jeg kan lage et chasse til deg hvis jeg får råd før jeg flytter til nederland i Januar.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X