Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av baja rc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valg av baja rc

    Valg av baja vem er den råeste av modellene?

  • #2
    underlagene jeg kjører på ?Jeg kjører litt overalt; på asfalt, gress, grus, snø på vinteren, i grustak er sugen på HPI Baja 5b2.0 RTR 2.4Ghz (2013-versjon er baja5bss bedre på noen måter?
    Last edited by XML; 15 September 2013, 07:04.

    Comment


    • #3
      Forskjellen på rtr og ss versjonen er at ss versjonen er byggesett. I tillegg må du kjøpe radio, gass servo og batteri. Rtr kommer ferdig bygd og komplett med radioutstyr.. Der trenger du kun å lade batteriene, fylle tanken så er det bare å kjøre. Er du glad i å bygge, så er SS utgaven noe for deg.. Da blir du også veldig kjent med bilen, og er sikker på at ting er på plass som f.eks olje i diffen osv.. Dette må sjekkes på rtr utgaven.. Uansett hvilken modell du velger så er det en utrolig morsom bil å kjøre, og passer til de fleste underlag..
      Hpi Baja 5B SS - HPI Baja 5T
      Axial Xr-10 Secret Agent 3.5
      enRoute Berg JXR003
      Losi 5ive - BZM Super 50

      Comment


      • #4
        Er vel og 26cc i ss og 23 i rtr..
        Cato Risholm, fullt hobbyrom...

        Comment


        • #5
          hadde valgdt en 5b da denne ligger best synes personlig 5t er wobely påga dehøye smale hjula.
          nå har jeg da hat alle modelene tiljengelig på markede untat flux versonene å en 5b vill aldri slå feil av bytte motoren å clutch systemet så blir bilen enda mere gøy å kjøre
          Go Fast or go away

          Comment


          • #6
            Du må lære deg å sette opp bilen skikkelig hvis du syns 5t er "wobely" som du staver det :O

            Mama mia

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X