Announcement

Collapse
No announcement yet.

Begynner å bli lei av dårlige deler....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Begynner å bli lei av dårlige deler....

    Har nå holdt på en stund med 1:5 bensin bil. Det jeg sliter mest med er center diffen og bakdiffen som går i oppløsning. I center diffen er det tannhjula som knekker og på bakdiffen er det hub,en som knekker.
    Jeg har nå kjøpt 4 center differ og 3 bakdiffer. 9 hub,er til bakdiffen

    Hvor kan man skaffe deler som tåler litt juling ? Bilen jeg kjører er en Nutech Mega Beetle
    Har prøvd Nutech sine oppgraderingskit. Jeg mistenker at de delene er like dårlige som orginal delene, men at de ser bare finere ut..

  • #2
    prøvd å bare låse center diffen? http://elefun.no/p/prod.aspx?v=23793
    Last edited by marius!; 31 October 2013, 22:37.
    -Hpi Baja 5b ss

    Comment


    • #3
      ja har prøvd å låst center diffen, men da ryker hub'en i bakdiffen ganske raskt. Virker som om det blir for mye krefter på bakhjulet når jeg tar en skarp sving.

      Comment


      • #4
        Originally posted by mrenga View Post
        Har nå holdt på en stund med 1:5 bensin bil. Det jeg sliter mest med er center diffen og bakdiffen som går i oppløsning. I center diffen er det tannhjula som knekker og på bakdiffen er det hub,en som knekker.
        Jeg har nå kjøpt 4 center differ og 3 bakdiffer. 9 hub,er til bakdiffen

        Hvor kan man skaffe deler som tåler litt juling ? Bilen jeg kjører er en Nutech Mega Beetle
        Har prøvd Nutech sine oppgraderingskit. Jeg mistenker at de delene er like dårlige som orginal delene, men at de ser bare finere ut..

        Du må nok kjøpe noe bedre enn nutech for at det skal tåle litt juling. Prøv Losi 5t eller FG biler(LOSI og FG har i alle fall option differ som tåler en del) FG har også forskjellige modeler man kan velge mellom.
        LOSI 5ive-T+VRC Pipe+ DemonRC 2 Speed

        Comment


        • #5
          Losi ser ut til å være en bil som ligger godt i terrenget. Har vurdert å bygge meg opp en bil fra bunn av. Har en O'neill motor på 8,2 Hk. Kan bruke e ca 20.000 til å bygge opp en bil som skal tåle litt hjuling.

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X