Announcement

Collapse
No announcement yet.

LS Offroad kjøring i Vestfold?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • LS Offroad kjøring i Vestfold?

    Har kommet i gang med litt bilkjøring igjen og innser at det ennå ikke finnes medisin som kurerer denne lidenskapen...

    Jeg bor i Larvik og har funnet noen bra områder i nærheten hvor man kan kjøre Large Scale offroad uten å forstyrre allmenheten.
    Fra tid til annen har jeg sett andre med denne type biler og det hadde vært interessant å komme i kontakt med litt flere for å
    avtale litt kjøring sammen. Alltid gøy å samle noen doninger for litt uformell race og bashing
    Tar gjerne en mil eller tre i bilen hvis det er et bra sted for rc kjøring...

    Send gjerne tilbakemelding på denne tråden eller ta kontakt på rotel123@hotmail.com eller tlf: 41325920
    Thomas Lorentzen - 74 mod. Larvik
    HPI Baja 5T modified, MCD RR Comp, Sand Scorcher, Rough Rider, Grasshopper, Turbo Optima, Mint Las Vegas 4-stroke, Pathfinder 4-stroke, Jammin X1 CRT PRO brushless +++

  • #2
    Oj... skal si det ble trøkk på denne tråden Det må vel være flere som sitter på 1/5 og 1/6 offroad biler her i distriktet.. (?) Bra forhold for kjøring er det også om dagen. Skulle faktisk heller byttet med gode forhold i skiløypene , men når vinteren er som den er finnes det helt klart dårligere trøst enn litt crosskjøring med store RC biler
    Det var imidlertid en hyggelig kar fra Skien som tok kontakt og med det gode været som er meldt på lørdag er planen å kjøre litt i et sandtak i Skienområdet. Bare å henge seg på hvis det er flere som vil være med og kjøre.
    Thomas Lorentzen - 74 mod. Larvik
    HPI Baja 5T modified, MCD RR Comp, Sand Scorcher, Rough Rider, Grasshopper, Turbo Optima, Mint Las Vegas 4-stroke, Pathfinder 4-stroke, Jammin X1 CRT PRO brushless +++

    Comment


    • #3
      Er over 1200 visninger da, så ... men .. jaja nei..
      De fleste LS sitter vel på hver sin tue stort sett
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

      Comment


      • #4
        Heisann. Joda, helt enig i at det er bra med treff på tråden og det er nok som du sier at mange driver med denne kjøringen hver for seg. Fint å kjøre på den enorme industritomta ved Ringdalkrysset (mellom Larvik og Sandefjord) og det dukker nok opp flere når våren begynner å sette sitt preg

        Flymaskinene har fått vike litt for bildilla her nå. Har gått ut bredt med både drifting, crawlere og largescale
        Thomas Lorentzen - 74 mod. Larvik
        HPI Baja 5T modified, MCD RR Comp, Sand Scorcher, Rough Rider, Grasshopper, Turbo Optima, Mint Las Vegas 4-stroke, Pathfinder 4-stroke, Jammin X1 CRT PRO brushless +++

        Comment


        • #5
          Synes generelt forumet virker veldig stille og dødt om dagen, kontra da jeg var aktiv her i 2007-2009

          Prøver og å få til offroad-kjøring i Asker/Bærum/Oslo, men ikke noe napp så langt. Er det fordi det er offseason? Bedre trykk om sommeren her?
          Mvh Tobias

          Traxxas Revo 3.3 #5309 / Kyosho Inferno MP9e 150a-1700kv / Traxxas E-Revo 1/10 / Kyosho Mad Force Pro / Kyosho Landmax (x)

          Comment


          • #6
            Det er en generell trend som gjelder alle "gammeldagse" forum. Kurven går nedover.
            Facebook har tatt mye av trafikken dessverre ... Men holder ut.

            Får håpe folk etterhvert ser fordelene ved å ha et dedikert fora, i stedet for å blande
            det med kjøttkaker og virale videoer + en dæsj bestemor.
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #7
              Personlig synes jeg Facebook er veldig rotete når det kommer til å bruke det til ting som dette. Kjøp og salg er også rotete der. For mange er det vel lettere å få kontakt med folk, og lettere få visning, raskere(?) å få svar på spørsmål.

              Likevel er et ryddig forum mye bedre, oversiktlig og søkefunksjoner hjelper på
              Mvh Tobias

              Traxxas Revo 3.3 #5309 / Kyosho Inferno MP9e 150a-1700kv / Traxxas E-Revo 1/10 / Kyosho Mad Force Pro / Kyosho Landmax (x)

              Comment


              • #8
                Bruker ikke Facebook, så da er det sikkert vanskelig å gjette hva jeg stemmer på...

                Har stor nytte av spesielt modellflynytt, modellsalg og ikke minst dette forumet, så jeg bøyer meg i hatten for dere som spanderer tid og krefter på å holde dette i gang
                Thomas Lorentzen - 74 mod. Larvik
                HPI Baja 5T modified, MCD RR Comp, Sand Scorcher, Rough Rider, Grasshopper, Turbo Optima, Mint Las Vegas 4-stroke, Pathfinder 4-stroke, Jammin X1 CRT PRO brushless +++

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X