Hei hei hallo!
Jeg har nylig kjøpt meg en Fg marder, den hadde litt mangler og diverse som jeg rettet opp i, bla ny startsnor og x antall nye skruer. Har kjørt opp i mot tre hele tanker på den, siden jeg fikk den.
Tror det står DDM CA370 28,5cc på motoren, om det er et oppgraderingskit av noe slag vet jeg ikke.
Problemet startet etter at jeg skrudde den fra hverandre og monterte den igjen.
Fikk ikke starta motoren. Det jeg har prøvd er:
Å starte bare på vanlig måte, uten hell
Sjekket tennplugg, der var det gnist
Sjekket om det er vakuum i motoren, det var det.
Bensin ledningene er på rett sted
Bensin i tennplugghullet, nesten start
Prøvd to forgassere, uten hell
Men det jeg ser når jeg tar ut tennpluggen er at den er tørr hver eneste gang, så jeg klarer ikke helt å finne hvor problemet ligger. Kan det være noen pakninger som er problemet?
Ja, jeg er ganske ny innenfor dette området, men har lyst å lære mer. Så tenkte det var en fordel å spørre litt fagfolk om dette
Sent fra min E6653 via Tapatalk
Jeg har nylig kjøpt meg en Fg marder, den hadde litt mangler og diverse som jeg rettet opp i, bla ny startsnor og x antall nye skruer. Har kjørt opp i mot tre hele tanker på den, siden jeg fikk den.
Tror det står DDM CA370 28,5cc på motoren, om det er et oppgraderingskit av noe slag vet jeg ikke.
Problemet startet etter at jeg skrudde den fra hverandre og monterte den igjen.
Fikk ikke starta motoren. Det jeg har prøvd er:
Å starte bare på vanlig måte, uten hell
Sjekket tennplugg, der var det gnist
Sjekket om det er vakuum i motoren, det var det.
Bensin ledningene er på rett sted
Bensin i tennplugghullet, nesten start
Prøvd to forgassere, uten hell
Men det jeg ser når jeg tar ut tennpluggen er at den er tørr hver eneste gang, så jeg klarer ikke helt å finne hvor problemet ligger. Kan det være noen pakninger som er problemet?
Ja, jeg er ganske ny innenfor dette området, men har lyst å lære mer. Så tenkte det var en fordel å spørre litt fagfolk om dette
Sent fra min E6653 via Tapatalk
Comment