Announcement

Collapse
No announcement yet.

Himoto/RC-land+Bane i Oslo?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Vi var en gjeng der og kjørte M-chassis i går ( 6-8 stk )
    Det ble skikkelig gøy .
    Vi skal fortsette og møtes der utover høsten .
    Vi kjører med gummihjul / FWD og 540 så det blir ganske jevne økter .
    Her er det bare og møtes og kjøre M-Chassis , banen er perfekt for dette .
    Med 6 eller flere på banen går det litt ut over karosseriene , er ikke alle baneskillene som fjærer så mye
    + 40 med M-Chassis
    Roy Bråten

    Comment


    • #47
      Mulig vi tar en helgetur nedover fra Kristiansund neste helg. Vi får se hvor mange som vil bli med.

      Blir ingen tur neste helg....
      Last edited by McLaren; 26 July 2010, 02:59. Reason: Tur avlyst!

      Comment


      • #48
        Var innom her for noen dager siden. Banen er ikke så stor men underlaget er meget bra og folka var veldig hyggelige,knallbra service også. Ta en tur og test
        T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

        Comment


        • #49
          Da har jeg vært og kjørt med TC der og det ble litt trangt for meg med minne elendige skills men det gikk jo. Nå blir det skum dekk på 1/18 bilen og kjøring der mye til vinteren og når det regner. Mulig det blir en 1/12 på meg også,tror det må være perfekt der. Var mange med M chassie der i dag. Ole
          T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

          Comment


          • #50
            få deg crc genx10 isteden for 1:12
            CRC - 3Racing - Tamiya

            Comment


            • #51
              Var og testa m-chassi for litt siden på denne banen ,det var utrolig morro! Utrolig hyggelig han som sto i kassa også! Så det frister til gjentagelse!

              Comment


              • #52
                Mulig å kjøre Tamiya TT-01 på denne banen?
                Kjører TT-01

                Comment


                • #53
                  det går veldig fint, drifting eller touring

                  Comment


                  • #54
                    Når er dere åpne på mandager?
                    Kjører TT-01

                    Comment


                    • #55
                      butikken er oppe fra 10 til 19 hele uken, Lørdag er den oppe til 17

                      Comment


                      • #56
                        Hei Crypton,

                        Ja, har vært innom og er der veldig ofte og kjører. Veldig bra omgivelser med 16 "mekkeplasser" hvor det er lagt opp strøm til hver plass. RC Land arbeider nå med innkjøp av nytt teppe (CRC racing), noe som vil heve banen ytterligere. Stedet har godt miljø og det ryktes at det vil bli arrangert kvelder fremover som åpner for allmenn kjøring (dog et lite honorar på påregnes). Det er også snakk om å få til en Oslo cup i lokalen utover vinteren 2010/11.

                        Håper å se deg der.

                        Comment


                        • #57
                          Har det ikke alltid vært åpent for allmenn kjøring da?. Jeg og en kompis har vært der tre ganger og kjørt med 1/10 TC betalte 75kr pr snute. Ble litt trangt men var moro. Hvis ikke det er endringer,så skal jeg ditt i morgen og leke litt med min gamle Rc18T
                          T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

                          Comment


                          • #58
                            Jo da, åpent for allmenn trenging

                            Når jeg sa, allmenn trening, tenkte jeg på utover normal åpningstid. Banen vil nok i vinter være åpen utover den åpningstid som butikken har.... det var poenget...
                            Kom og kjør...

                            Comment


                            • #59
                              Åpent på søndager om vinteren?
                              T3 11,Tekin Rs pro,Octa 10.5. Dex 410,Tekin Rs Pro,Octa 6.5t.Tm E4FS/RS 09 Kf,Xcelorin 3.5t,Lrp TC spec.Crc GenXl,Nosram,Octa 5.5t. Corally10X 235mm, Xcelorin 6.5t. Yok MR4BX F,Xcelorin,Gm 4.5t .B4 Ft,Nosram Matrix,Xcelorin 6.5. 1X Rc 18T.Dynamit9200KV. Radio: Spektrum

                              Comment


                              • #60
                                I dag blir det trøkk på banen igjen .
                                M-chassis treninga før Beito er igang
                                + 40 med M-Chassis
                                Roy Bråten

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X