Announcement

Collapse
No announcement yet.

kyosho tf-5 tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • kyosho tf-5 tråd

    bare en liten tråd hvor folk som har tf-5 kan snake om hva de har gjort med bilene.. morsomt om noen kunne lagt in noe her.

    martin.
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

  • #2
    Jeg har en Kyosho TF-5! Har bytta ut all innmat. Børsteløs, LiPo, 2,4GHz & driftedekk Nå venter jeg på LED lys og nye felger. Kan poste bildet når jeg får sammen alt. Må også bytte ut kontrollen da den er defekt. Har prøvd med 3 forskjellige batterisett.

    Comment


    • #3
      Tf5 ble bytta med x-ray o/l her pga at den ikle holt mål og at den er vanskelig å få gode deler til... Men bra din funker da
      Når insektene blir knust på siderutene, gjør du det riktig. DRIFTING!!!!!!
      2stk TT01 med full alu og carbon, CC01 Skalatryne, Crawler King 4ws lett alumodda,
      2stk TL01, 2stk clodbuster, Twister Bell, STOR 1:4 F1 bil
      1:1 Toyota Avensis 1,8 VVTi
      HelganesRC-klubb

      Comment


      • #4
        Her har de fleste TF-5 faktisk, vi er veldig fornøyd iallefall, kjører touring med skum, de fleste bruker castle esc, med 5700kv motor, jeg har en tekin rs pro og lrp 8,5t. litt småting bør gjøres for at det skal tåle mer, litt mer shims på diffene så det ikke er så mye slakk som orginalt, endre opplagringen på piniong drevet inn på bak diffen så det blir stødigere. bytte drivaksler til tamiya stål aksler rundt om, noe som å gjør at du kan med litt shims få bredere sporvidde bak så du får på 30mm skum uten offset. ellers bare sørge for at bilen er tight og fin, virker kansje som den slites lit fort, så vedlikehold kreves. resten er vel opp til føreren
        Anders Fleischer
        Elverum
        Slash 4x4 PE Xray T4 Xray NT1

        Comment


        • #5
          Hei, bare lurte på hvor jeg kan få kjøpt deler til den bilen? trenger pinion og spur drev foreløpig nå.
          http://petitrc.com/

          Comment


          • #6
            Originally posted by Bastard View Post
            Hei, bare lurte på hvor jeg kan få kjøpt deler til den bilen? trenger pinion og spur drev foreløpig nå.
            Hei, here we go:

            Drev og spur kan du kjøpe som tredjepart, f.eks:


            Fra Norge er jeg faktisk ikke sikker hvem som har drev som passer til TF5 ettersom jeg stort sett har brukt Kawada drev fra Kina-land.

            Jeg kjører utendørs og bruker 48 pitch dreving, 64 pitch er mer fin-tannet enn 48 pitch og er vel muligens mest beregnet mer for innendørskjøring vil jeg tro, uten at jeg er sikker på dette.

            Ellers har A Main Hobbies en god del deler til denne bilen fortsatt. Jeg kjøper mesteparten av deler til bilen min derfra. Og de har noe originale drev også, men kun i 64 pitch. Ellers finner du en del på eBay.


            Hva slags versjon av TF5 har du? Med drivaksel og ikke belte? (Belte = TF5 Stallion/ SHIN) Bare pass på at du ikke bestiller feil deler og ender opp med deler til Stallion (belte), letteste er å søke på delenummer. Manualer og delenummer info finner du her.

            Oppdelt så finner du manualer og delelister sånn med utgangspunkt i TF5 Shaft Drive:

            TF-5 SERIES > TF-5(Shaft Drive) > PARTS LIST
            TF-5 SERIES > TF-5(Shaft Drive) > EXPLODED VIEW
            TF-5 SERIES > TF-5(Shaft Drive) > MANUAL

            Om det er noen deler du ikke finner, så post her så skal jeg se om jeg kan hjelpe deg
            5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
            Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

            Comment


            • #7
              Jeg skal kjøpe en Kyosho tf-5 nitro. Så lurer jeg på om det er mulig å få kjøpt ombygginssett til elektrisk combo til den? Om man får det hvor får man kjøpt det?
              http://www.teamassociated.com/cars_a.../Factory_Team/
              http://www.mikronor.no/biler/elektro...-drift-car-kit
              http://www.teamxray.com/teamxray/pro...202013%20Specs

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X