Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC-Land Faste dager for 1:12 track/Touring/Drifting/1:18?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RC-Land Faste dager for 1:12 track/Touring/Drifting/1:18?

    På Rc-land i Oslo har vi nå over lengere tid satt av onsdager for M-chassis kjøring.
    Dette er noe som vi føler har fungert veldig bra for begge parter.
    Nå som Ute kjøring er over, kommer det stadig folk som vil kjøre andre klasser også.
    Ettersom Onsdager og M-chassis har fungert så bra, så ønsker vi å "teste vannet"
    For andre klasser også.

    Hvis dette er noe som høres interessant ut, så gi oss gjerne litt feedback på Hvilken dager som kan være mulig for dere.

    Dette gjør det lettere for oss å stille med hva dere trenger av deler/utstyr etc.

    Mvh.
    Magnus
    Rc-land

  • #2
    Hei. Hvordan er teppet, har hørt at det røyter en del. Men i samme slengen har jeg også hørt at i muligvis havde tenkt at legge nyt teppe hos jer. For mig er det interressant at kunne kjøre 1/12 hos jer på faste dage. Hvilke dag i uken er ikke så vigtig for mig, bare det blir den samme dag i uken, så man får en rutine inn.
    Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
    Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

    Comment


    • #3
      Hei
      Ja, vi har litt problemer med at teppe røyter.
      touring er det som blir påvirket mest, men problemet er der for de andre også.

      Det stemmer at vi skal legge nytt CRC teppe.
      Vi venter kun på svar fra crc, så blir det bestillt. (desverre har crc brukt lang tid)

      Comment


      • #4
        Hva med 1:12 på tirsdag og torsdag? Blir det åpent på søndager framover?
        Xray RX8 1:8 track Xray NT1 1:10 fueltouring Calandra Racing Concepts 1:12

        Comment


        • #5
          Jeg vil ha touring mandag men absolutt en god ide å dele opp. Ble litt kaos igår

          Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

          Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
          Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

          Comment


          • #6
            Det vil være åpent på søndager, vi starter med dette en gang i neste måned.
            Kommende mandag blir det også m-chassis, vet ikke om dette blir bare den ene gangen eller om det skal fortsette

            Comment


            • #7
              åh

              Jeg vil prøve å komme på mandag.
              Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
              Facebook -> Mini-Z Norway

              Comment


              • #8
                Hei,

                vi er noen stykker som har kjøpt oss xray M18 Pro og kommer til å kjøre en del på RC land i vinter. Foreløpig kjører vi på tirsdag og torsdag. Dette er en veldig morsom (og ikke altfor kostbar) klasse som virkelig setter ferdighetene på prøve!

                Ta en tur innom og se på disse super raske bilene
                Petter Lassen
                www.rc-land.no

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dajne View Post
                  Hva med 1:12 på tirsdag og torsdag? Blir det åpent på søndager framover?
                  passer bra for meg. har aldri vert på rc land. finnes det noe adresse til stedet? hadde vert kult og prøve..
                  Shepherd V10 - Novarossi
                  Serpent S120 Link - LRP

                  Comment


                  • #10
                    Smalvollveien 63b rett før smartklubb høyre side ved telehuset. 2etg.

                    Comment


                    • #11
                      Jeg har anskaffet meg ett par M03, og blir med på mandag. Onsdager er en vanskelig dag for meg med M03, men siden dette er innarbeidet, får jeg forsøke å komme innimellom. I allefall så kommer jeg på mandag.

                      Sandstrand
                      Geir Sand-Strand, 1968.

                      Comment


                      • #12
                        Da har jeg sjekket rundt omkring med oss fra LMBK. Tirsdager for 1:12/1:10 uten tvil det som passer best. Vi er sålangt 6-7 stykker som går for dette. Undertegnede debuterte onsdag med 1:12 (Schnell's bil), ga mersmak og bil/utstyr på vei
                        Trygve Bull Freng/58
                        www.lmbk.no
                        XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Trygve Bull Freng View Post
                          Da har jeg sjekket rundt omkring med oss fra LMBK. Tirsdager for 1:12/1:10 uten tvil det som passer best. Vi er sålangt 6-7 stykker som går for dette. Undertegnede debuterte onsdag med 1:12 (Schnell's bil), ga mersmak og bil/utstyr på vei
                          Fik jeg likevel banket litt fornuft i dig på Beito da.
                          Ole Bro. X-Regerende Nordisk Mester 200mm Track
                          Serpent 747. 411. 120LT onroad. Team Serpent Norway

                          Comment


                          • #14
                            Aha,. Er det her Oslo banen ligger. Fins det noen oppdaterte bilder av anlegget.?
                            Kim Gjerstad Oslo
                            Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
                            Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by speikey View Post
                              Fik jeg likevel banket litt fornuft i dig på Beito da.
                              He he, målet med A-finaleplass inne i SS ble nådd i første løp, 7.plass (8 startende !!! Hey !!!....).
                              Trodde jeg skulle totalvrake 12'rn til Schnell på onsdag, unngikk det, men unngikk ikke å gå på en smell 3 timer etterpå - da var alt 12'r-utstyr bestilt. MEN, legger absolutt ikke SS på hylla, blir nok å kjøre NC i SS i vinter. Men 12'r blir det garantert en del av ja hos RC-land !
                              Trygve Bull Freng/58
                              www.lmbk.no
                              XRAY NT1, XRAY X12, XRAY T4, ARC R10-W.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X