Announcement

Collapse
No announcement yet.

Valg av buggy!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Valg av buggy!

    Måårn!

    Jeg har tenkt å kjøpe min første Rc bil ganske snart.
    Jeg har hoppet fra fuel-bil til el-bil. Det er fordi jeg vet at fuel-biler vil bli dyrt med tanke på at drivstoff må kjøpes, samtidig som jeg har hørt det ryk noen deler nå og da ?
    Jeg har derfor falt på en el-buggy. Fordi jeg vet at el-biler går like så fort som bensinbiler, samtidig som je har hørt at det er mindre vedlikeholdskostnader og kostnader generelt ?
    Er interessert i å kjøre en del, så mener det er mest praktisk og billigst med el-biler. Har selv sett en fuel-bil og el-bil i aksjon. og det som er under chassiet på el-bilen er positivt overraskende. Enda bedre med Li-Po batterier.

    Så det jeg lurer på er om noen her har erfaring med denne bilen:


    vil noen anbefale den?

  • #2
    det første du må tenke på er deletilgang. samme hvor billig bilen er, hjelper det ikke en dritt hvis du ikke får tak i deler. jeg har ikke erfaring med akkurat den bilen du linker til, men en kompis hadde en bsd nitro bil, denne knakk det deler på, og motoren var av lav kvalitet.
    hvilken skala tenker du på?
    selv ville jeg gått for et 1:8 chassie, og instalert et børsteløst kit, eller hpi vorza: http://www.hpiracing.com/kitinfo/103420/
    jeg tror losi også har en el buggy, men er ikke sikker.
    det du bør gjøre, er å søke opp bilene du finner, for å se om folk har god erfaring med de.
    biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

    "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

    Comment


    • #3
      Jeg vet at jeg får tak i deler enkelt å billig til denne bilen. Nærmeste delelager blir vel på Hamar, og siden jeg bor på Toten, er ikke det så langt unna. Jeg tenkte helst på skala 1:8.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X