Announcement

Collapse
No announcement yet.

3Racing Sakura Zero S klasse

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3Racing Sakura Zero S klasse

    Vi er en del folk som har kjøpt oss 3Racing Sakura Zero S og skal kjøre med gummi dekk, ikke helt enig på motor enda, men tror det lander på 13.5T, jeg har gått for denne rimelig og bra. Kan oppgraderes til turbo, jeg skal ikke gjøre det.

    Denne bilen har så og si alle instillingene de dyre pro bilene har og har sett flere kjøre meget fort med disse på Sørli.

    Click image for larger version

Name:	szs_10.jpg
Views:	1
Size:	85.2 KB
ID:	788701

    Vi ser for oss følgende

    Skala karroseri
    Gummi dekk
    Sakura Zero S, man kan sette på olje justerbare dempere og stabstag, vi skal prøve og holde bilen original.
    13,5T med Sensor uten turbo (ikke helt klargjort enda)

    Mitt først valg på kaross
    Click image for larger version

Name:	Dickie-Tamiya_KarSatz-Mobil-SC-Carson_7-51257_main_big.jpg
Views:	1
Size:	28.1 KB
ID:	788700

    Dette prøver vi for og få til en spennende og billig kjøring vi er vel en 5-6 stk nå og håper på flere.
    Alle sammen kjører hittil på Sørli

    Dette blir close racing da det ikke går svimlende fort, men mere enn fort nok.

    Til de som kommer til og si at vi ikke trenger mere klasser, så sier jeg, da trenger du ikke og være med, vi skal bare det gøy.
    Last edited by Martin K.; 14 August 2011, 00:43.
    CRC - 3Racing - Tamiya

  • #2
    Sakura zero S er en flott bil som har alle justeringer som trengs.
    Du får også alle deler på RC-Land.

    Det skal være billig, enkelt og ikke mist morro.

    Det er ikke ment som en "ny klasse" men enkle regler vi kan forholde oss til, for å få litt close racing uten å ta det for seriøst.

    Jeg kan jo følge martin å poste karosseriet som jeg skal bruke.
    Click image for larger version

Name:	xanavi.jpg
Views:	1
Size:	6.1 KB
ID:	774241

    Så håper på litt flere ivrige førere som er gira på litt scala racing

    Comment


    • #3
      Må det være akkurat den bilen eller? bare man har 13.5t så holder vel der? syvende og sist så er det føreren det står på :P
      Yokomo | LRP | Spektrum

      Comment


      • #4
        Fokuset var egentlig at det ingen skulle få noen fordeler med andre bedre biler og dette skulle være close skala racing og billig og kjøpe.
        CRC - 3Racing - Tamiya

        Comment


        • #5
          Ser selvfølgelig den
          Yokomo | LRP | Spektrum

          Comment


          • #6
            Får min bil til uka, gleder meg som en unge til og bygge ny bil
            CRC - 3Racing - Tamiya

            Comment


            • #7
              Blir en sånn på meg til høsten Men hvorfor ikke gå for at alle har samme ESC/Motor? Det må jo isåfall gå ann å lage en combo pakke hos rcland f.eks? Desto mer likt desto mer morsomt!

              Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
              Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

              Comment


              • #8
                hva med t3r osv da?
                || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

                Comment


                • #9
                  Som sagt vi skal prøve og få alle til og gå for 13.5T da blir det mere close racing og ikke så sykt fort.
                  Da kan også nybegynnere også klarer og holde følge.

                  RC LAND fikser et 13,5T sett uten turbo ja.
                  CRC - 3Racing - Tamiya

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Fjeld View Post
                    hva med t3r osv da?
                    Du er velkommen til og kjøre med oss hvis du vil. men vi vil helst at bilene er like da og alle har skala karosseri og 13,5T da.
                    CRC - 3Racing - Tamiya

                    Comment


                    • #11
                      Jeg bare spurte for å skape debatt jeg syns det er kjempe at dere har begynt med dette! Virkelig en klasse for rekrutering!! SS i dag går alt for fort!!
                      || The Black Pearl ||MuchMore Power ||

                      Comment


                      • #12
                        Må vel bare slenge meg på denne tråden..

                        Har anskaffa meg en Sakura zero s med tilhørende 13.5t motorkombo fra hobbyking.. Alt er montert og testkjørt! Dette er gøy! går ikke så alt for fort, så dette kan bli close race på høyt nivå! hehe
                        Det kan sikkert gå litt fortere med å gire den litt drøyere enn det jeg har nå.. 80 tenners spur og 30 tenners pinjong har jeg på for øyeblikket, å kan enda gire den høyere, siden verken motor eller reg blir varmt!
                        Dette er absolutt en klasse man kan starte med, siden superstock går liiiiitte granne for fort for min egen del. Er en perfekt starter klasse for hvemsomhelst.

                        Comment


                        • #13
                          Hvorfor ikke kjøre samme regla som SS i europa?

                          tan
                          Tor Arne Nicolaisen GMBK

                          Lei av å knuse motstandere!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Kolla View Post
                            Må vel bare slenge meg på denne tråden..

                            Har anskaffa meg en Sakura zero s med tilhørende 13.5t motorkombo fra hobbyking.. Alt er montert og testkjørt! Dette er gøy! går ikke så alt for fort, så dette kan bli close race på høyt nivå! hehe
                            Det kan sikkert gå litt fortere med å gire den litt drøyere enn det jeg har nå.. 80 tenners spur og 30 tenners pinjong har jeg på for øyeblikket, å kan enda gire den høyere, siden verken motor eller reg blir varmt!
                            Dette er absolutt en klasse man kan starte med, siden superstock går liiiiitte granne for fort for min egen del. Er en perfekt starter klasse for hvemsomhelst.
                            Men du er allerede inne på hvordan få dette til å gå fortere. Tipper det går 10 ladinger så trenger du SS. lol Og hvis det er close racing du er ute etter er det ikke noe problem å sette opp SS så det går likt, men det er nå sånn at vi vil først i mål alle mann.
                            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                            Comment


                            • #15
                              hehe.. ser den.. men dette skal da IKKE være SS.. er bare for å tyne det som er av en 13.5t :P

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X