Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xray Touring car

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Begynner bli overbevist her... Er vel bare å legge Tamiyaen ut for salg da.... Blir med tungt hjerte
    Hvem andre en Antrade har bil/deler i Norge?????
    Et spørsmål til, har nå brent opp en Novak GTB og en Lrp SXX TC, vurderer nå Speed Passion, men hva er negativt med Hobbywing sin 120A, http://rcmarket.com.hk/product_info....oducts_id=6181 den har jo gode specs, veldig likt både SP og LRP og koster halvparten????
    Tenkte bruke Novak 4,5t
    Espen Jensen
    -----------------------------------------------------
    Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

    Comment


    • Hvor Er det anbefalt å handle xray bil?

      Comment


      • Originally posted by al3k View Post
        Hvor Er det anbefalt å handle xray bil?
        Rc senteret/Antrade i Ski forhandler Xray.
        Mustit Rc 2012
        Team Associated Rc 8.2 - Byron - Highestrc - Jconsepts - Os - Nosram
        Bjørn-Ivar Haug

        Comment


        • Originally posted by al3k View Post
          Hvor Er det anbefalt å handle xray bil?

          Flott service, proffe folk, rask levering og veldig gode priser på biler og deler

          Også har vi nybutikken www.racelinerc.no og de trur æ kommer til å bli knallbra
          Har komplett delelager på plass til T3'11 allerede og gode prisa
          Støtt opp om norske butikka folkens, vi treng dem og det å få proff hjelp fra nån i nærheten
          Sjekk ut facebook-sida dems, http://www.facebook.com/pages/Raceli...8092174?v=wall
          Last edited by epstn; 13 February 2011, 21:35.
          Espen Jensen
          -----------------------------------------------------
          Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

          Comment


          • Hvor kan jeg få kjøpt denne bilen?
            Hva trenger jeg til?

            Comment


            • Originally posted by HPI TG View Post
              Hvor kan jeg få kjøpt denne bilen?
              Hva trenger jeg til?
              Hvis det er en Xray T3/4 el-touring du tenker på så er dette ett bil-kit.
              Dvs at du må ha dekk, karosseri, motor + ESC og radio/ mottager i tillegg til å bygge bilen selv, om jeg forstår deg riktig.

              Som nevnt over så har Antrade, TK Trading, Mustit RC og sikkert andre forhandlere bilen i Norge.
              5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
              Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

              Comment


              • hva reservedeler er greit å ha til t4'en?
                muchmore - yokomo
                http://www.rc-companiet.no

                Comment


                • Originally posted by Keeven View Post
                  hva reservedeler er greit å ha til t4'en?
                  Bakreim, bærearmer forran og bak, c-hub, styrespindler, uprights.

                  Det er de tingene som er normalt å ødelegge, jeg har dog ikke knekt en eneste bærearm, c-hub, styrespindel, upright de siste 6 månedene

                  Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                  Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                  Comment


                  • Nybegynnerhjelp til oppsett av T3`12 til Hvervenbukta ?

                    Hvilket oppsett er å anbefale på Hvervenbukta , evt også Sørliehavna ?


                    Er standard ut av esken T3`12 med 10.5T og skum (vi er en liten gruppe som kjører det).
                    Hvilke hardheter på skum foran og bak, på typisk norsk sommer 20` i lufta?
                    Har nå 37 foran og 40 bak. Med 13.5T var det ok, mens med 10.5T, var bilen understyrt ?

                    Synes demperne var kompliserte, byttet til meg bilen så ikke bygget selv.
                    Åpnet fordemper nå, ser at står disse adjustable pistons på, 4 hull synes.
                    Hvordan fungerer egentlig disse ?
                    Har de noe med det trinnet, hvor regulerer rebound, vri ett hakk to hakk, merket ikke forskjell, skjønte ikke dette trinnet ?

                    Har div demperolje, 40, 37.5, 35, 30, anbefalinger, foran, bak ? (37.5 = 463cst)

                    Høyde ca 5mm foran, 5.5 bak.

                    Jeg måtte borre ekstra hull i bakarmene, flytte demperne litt innover, for å få plass til 30mm bakhjul. Hvor bør jeg nå sette demper i tårnet,
                    står i midten nå ?

                    Sikkert mere jeg har glemt tenke på ?

                    Comment


                    • Originally posted by anderfa View Post
                      Har div demperolje, 40, 37.5, 35, 30, anbefalinger, foran, bak ? (37.5 = 463cst)

                      Høyde ca 5mm foran, 5.5 bak.

                      Jeg måtte borre ekstra hull i bakarmene, flytte demperne litt innover, for å få plass til 30mm bakhjul. Hvor bør jeg nå sette demper i tårnet,
                      står i midten nå ?

                      Sikkert mere jeg har glemt tenke på ?
                      Hei, går utfra at du har ett-hulls armer på bilen din?
                      Istedenfor å bore i armene så bruker du hjulskiver i diverse tykkelser som passer bilen din. Du setter disse mellom felgen og akslingen eller å bruke hex-muttere som er i overmål (offset) , f.eks +1.5mm, dette er en mer permanent løsning og er greiere å bruke.
                      Du finner dette hos Antrade (minus felgskiver):


                      Bilen kommer originalt med 350 Cst mener jeg, det tilsvarer sånn ca 30WT.
                      Men hør med de som kjører på Hvervenbukta, de vet dette
                      5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                      Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                      Comment


                      • Hei !
                        Finnes armer med to hull til demperen, men her ble det som sagt laget til selv.
                        Hadde tidligere på orginale hexer, men da ble demper-øyet slipt bort av felgen.
                        Satte på 6mm hexer, men siden felgene bøyer seg litt under kjøring, ble demper-øyne fortsatt slitt, så flyttet demperen litt inn.

                        Viste seg under demper-service at et av plast stempel/pistons var knukket.
                        Har ingen i reserve, dessverre, noen som kan selge/sende meg ? (Skal også på dugnad på Bukta i morgen / søndag)

                        Regner med at det er dette brettet jeg trenger:

                        Comment


                        • Ok, jeg har prøvd Matrix Carbon skumhjul. (Om du ikke kjører med myke felger i oppsettet ditt da)

                          Pluss de er noe mer slitesterke enn andre hjul jeg har prøvd og står på en del bedre på banen vår som har dårlig feste i utgangspunktet. Og de rives ikke opp så lett heller.
                          5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                          Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                          Comment


                          • Litt nysgjerrig..
                            Er det noen som har bestilt seg den nye T4'2014 ?

                            Ser at plata er blitt 5mm smalere , fra 94 til 89mm.
                            Pluss at det kommer nye bærearmer som kan stives opp med karbonplater, sånn at du skal ha muligheten for å raskt stive opp bærearmene.
                            Nytt toppdekke med forankring til bunn-dekket sånn at man kan fjerne skruene på midt-pulley, som låser lagrene fast i alu-festene. (Hop-up til nå)
                            Nedfrest skruehull på motorfeste osv..
                            Og selvfølgelig opphenget som blir anderledes med pivot-oppheng.

                            De har lagt ut data og alt hos Xray nå, her

                            Gleder meg til å bygge allerede
                            5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                            Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                            Comment


                            • Jeg har bestilt meg T4 2014 og håper på og få den levert denne uken

                              Legger ut en post så fort jeg åpner esken og begynner å bygge!

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X