Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xray Touring car

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xray Touring car

    Tenkte kanskje man kunne starte en tråd for denne bilen også, siden det nå faktisk er en god del Norske som nå har denne bilen!

    Jeg har nå brukt to dager på å sette sammen min, må bare si Hudy fortsetter å imponere like mye nå, som han gjorde når den første bilen kom.

    Rett og slett imponerende kvalitet, og ikke minst veldig gjennomtenkte og gode løsninger preger hele byggesettet også denne gangen.

    Skal man ha lavere tyngdepunkt i en elektro bil nå, må man begynne med flate battericeller, det er i hvertfall helt klart!

    Stig Berntsen, Xray 4 ever..
    ______________________
    Stig Berntsen ('66), OMK, 2007=Kyosho

  • #2
    Hei. Er også ferdig med å bygge min. Er det noen som har oppsett som funker enda?
    Kim Juliussen 73' Fredrikstad BorgMRK
    MustIt RCsenter..

    Comment


    • #3
      Må henge meg med stig på dette Fikk denne bilen på tirsdag og kjørte ett par pakker med den i dag og er bare kjempe fornøyd Jeg satte opp bilen for gummi hjul(det setupet som følger med)og det funka kjempe bra!!Litt mere forsking så kommer det nok flere smil fra meg Helge var i spydeberg i dag og kjørte med foam noe som var helt værst i følge han!!Han satte vist ny bane rekk også Go go go Løp og kjøp folkens Ren glede får dere ut av denne bilen..........
      Xray007,LRP,Ko(Helios),Xray NT1,picco,RB,IDM

      Comment


      • #4
        7,860 er den nye rekorden.

        Den gamle var 8,06

        Bilen funka dritbra.
        Denna bilen velter ikke lett nei!!!
        Helge Johannessen
        1975 modell
        Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

        Comment


        • #5
          Helge satte standarden i dag ja, kan si det sånn.
          Og... mer viktig, det gikk veldig jevnt som vanlig, og tett på koppene.
          Helge' kjennemerke vil jeg si, kult å se på når det går så fort.

          Skal bli spennende å se til helgen, kommer vel en Tamiya racer som vil vise muskler tipper jeg
          Terje Holm, 1968 mod - Uten hjul -

          Comment


          • #6
            Ja jeg kommer :P
            + 40 med M-Chassis
            Roy Bråten

            Comment


            • #7
              Nå er dere en del off-topic her :?


              @Schnellfahrer: Hvilke fjærer og olje bruker du? Er det noe andre setup-greier som ikke følger med kit'et du bruker?


              S
              Sigmund Øvereng ('72)

              Comment


              • #8
                Jeg hadde ikke tegningen når jeg bygde denne bilen, og av en eller annen grunn har jeg satt den sammen så å si orginalt.

                Har mörkeblå fjärer foran og hvite bak. demperene er inne på baärearmen bak, og camber linken bak er ytterst på hub.

                breddet bilen fra 187 mm til 190 mm foran(Dette gjorde mye).

                Alle skruer i chassi/Radioplate.

                Ellegi 42 shore foran og bak.(Alle fueltouring förere har dette fraa i sommer).....Ellers kan de kjöpes hos Antrade

                störrelse på hjul var 59mm etter 7 pakker(Nydreid var de 59,5mm).

                Kort og godt Sigmund-kast assen og bygg bil!!!
                Helge Johannessen
                1975 modell
                Serpent S411, Serpent 747,CRC Gen X, NOSRAM, Novarossi, FUTABA,

                Comment


                • #9
                  XRAY dominates the 2006 US Touring Car Nationals The XRAY USA team has debuted the all-new XRAY T2 with a glance at the first large event, the 2006 US Novak Touring Car Nationals. This annual event is being attended by all the US best drivers and all the factory teams and this race is usually a


                  Mye tyder på at xray virkelig har truffet blinken med den bilen her
                  Team Smallsize 2010
                  Team Losi 8ight // Spektrum

                  Comment


                  • #10
                    Snufs.. Hvorfor lager de disse bilene så lette a? Må slenge på 100 gram her jeg?!? Hvor plasserer jeg det liksom?
                    mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                    [[ har en kunst-pause.. ]]

                    Comment


                    • #11
                      Hvor kan man få kjøpt denne bilen og deler til den i Oslo området? Er det flere enn Antrade som selger Xray?

                      Eventuelt er det webshops som har komplett delesortiment? (også utenlandske)
                      RC Drift Club Norway | LMBK

                      Comment


                      • #12
                        Kjøp bilen på Antrade da får du de
                        tips og råd du trenger,bedre touring
                        bil skal du lete lenge etter
                        Roger Berntsen 1969 Mod
                        Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
                        Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

                        Comment


                        • #13
                          Men er det noen butikker i Oslo området som har deler til den?
                          RC Drift Club Norway | LMBK

                          Comment


                          • #14
                            I oslo området er det kun Antrade som fører Xray. Antrade holder til i Langhus, det er også mulig å ringe Roar å be han ta med deler på innebanen på furuset. Han er med å drifter den. Så deler er nullproblem.
                            Team Smallsize 2010
                            Team Losi 8ight // Spektrum

                            Comment


                            • #15
                              Hva er prisen på en sånn``? best å kjøpe hong kong, eller antrade?

                              Er den ok å drifte med? Noen erfaringer?
                              Ivan Pettersen,81MOD. LMBK, FW05R RB V12. Futuba 3PK. <<<----- SOLGT.
                              NY bil: Swift 2.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X