Announcement

Collapse
No announcement yet.

karroseri til tamiya tt-o1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • karroseri til tamiya tt-o1

    Heisann noen som vet hvor man kan få tak i karroseri som er ferdig borra hull osv. blir bare noe skvip når jeg borrer hulla :/
    tenkte mest på bmw e-30 håper på svar

  • #2
    Det finnes sikkert men er jo egentlig bortkasta... Bare husk å markere hvor pinnene er før du lakker, så er problemet borte Og kjøp deg en Edge-Reamer
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • #3
      Tror du sliter med å finne E30 nå, men her har du et: http://www.ebay.com/itm/Genuine-Tami...ht_1800wt_1010

      Har selv et som skal lakkes og bli slik min egen E30 var for 20 år siden
      Espen Jensen
      -----------------------------------------------------
      Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

      Comment


      • #4
        Ikke sikkert du sliter så veldig, i asia finnes der å få bestilt samt at Hpi produserte en hen del E30-M3 kaross tidligere i år. Og Tamiya har kommet med en TT-01D-M3 så da er nok ikke løse karsosser så langt unna heller Håper eg og
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #5
          ja er nokk mulig og få tak i med tanke på at tamiya tt01 kommer med e30 karrosseri orginalt men da er det kansje lakkert også da .. siden det er en orginal del .. men tenkte jeg skulle kjøpe meg et karroseri i morra og prøve

          Comment


          • #6
            hpi sitt kaross er ikkje mer lykte paraboler,, er på jakt etter e30 til tamiya og.....fikk nett en m3 hpi i posten ,var bra det ,men mangler liksom lysa. karossene fra tamiya er foresten blanke ,slik att du kan velge fargen selv
            Willy Offerdahl tilflytta Karmøybu 79mod
            tamiya tnx 3.0 ,tamiya tt01d,tamiya king hauler me flatbed tralle.kyosho tf-5,kyosho mini monster,kyosho pitts.kyosho calmato sport+++

            Comment


            • #7
              Er neppe lakkert, men her har du ihvertfall hpi sitt på lager i norge da: http://www.absolutthobby.no/karosser...-ulakkert.html
              Espen Jensen
              -----------------------------------------------------
              Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

              Comment


              • #8
                er ikke hpi sin blank :S ?

                Comment


                • #9
                  Hpi sitt er ulakkert ja. Men på hpi kan du ikke montere lys, det kan du på tamiya sitt.
                  Espen Jensen
                  -----------------------------------------------------
                  Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

                  Comment


                  • #10
                    100,- billigere fra elefun http://elefun.no/p/prod.aspx?v=19921
                    SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                    Comment


                    • #11
                      Se dær ja, lønner seg å sjekke litt rundt, var bare tilfeldigvis innom absolutt når jeg så det karosseriet og tenkte på denne posten
                      Espen Jensen
                      -----------------------------------------------------
                      Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

                      Comment


                      • #12
                        jøss har venta lenge på at de skal få det inn igjen :P da blir det nokk en tur til elefun i morra takk for at du sa i fra
                        Last edited by TommySolheim; 19 December 2011, 23:44.

                        Comment


                        • #13
                          det enkle er ofte det beste
                          SUMMIT-TEKIN RX8-TEKIN T8 1350KV-6S-TQI M/DOCKING-FULL TELEMETRI - - - - - - SAKURA D3 CS DRIFT-TEKIN RS PRO-REDLINE 8,5T

                          Comment


                          • #14
                            sant det når er karroseriet kjøpt inn så nå holder jeg på og lakker det

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X