Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spørsmål ang kjøp av brukt rc bil (Team Losi, Tamiya TT-01 og TA-05)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spørsmål ang kjøp av brukt rc bil (Team Losi, Tamiya TT-01 og TA-05)

    Lurer på å gå til innkjøp av en brukt rc elbil for bruk til litt drifting. Har på handa en brukt Team Losi XXX-S Graphite, en Tamiya TT-01 og TA-05. Ønsker noen tilbakemeldinger på disse bilene. TA-05'en må nok konverteres til bruk til drifting.
    TLR 22 - Xray T3 - TLR Eight 2.0 EU
    Sanwa MT4

  • #2
    xxx-s er nok heilt klart den bilen som er mest avansert og den eg ville valgt av dei..lukka reimdrift på den..
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Takk for info. Er det kurant å få deler til xxx-s'en?
      TLR 22 - Xray T3 - TLR Eight 2.0 EU
      Sanwa MT4

      Comment


      • #4
        Kommer helt ann på hvor du skal kjøre. For innekjøring ville jeg nok valgt Ta05. Ute så hadde det blitt tt-01. Har ikke prøvd losi så er ikke sikker på den.
        John Henning Østbye
        Futaba 4Px, Hpi Baja 5B SS, Arc R10 2015, Tamiya M-06, Kyosho Viper.

        Comment


        • #5
          Losi'en er knall til drifting, spesielt utendørs med sin lukka reimdrift, og satt opp med overdrive. Deletilgangen begynner å bli litt dårlig, men Smallsize har noe, og leter du litt rundt på nett finner du nok det meste. Uansett er vel ikke drifting den øvelsen som spiser mest deler. Jeg tok aldri noen deler når jeg drifta med min. Uansett er nok TA05 overlegen på deletilgang.

          Jeg ville nok uansett styrt unna TT01. Drifter du mye inne ville jeg kanskje gått for T05 VDF.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • #6
            Da ble det En brukt Losi xxx-s graphite med en børsteløs 5,5 t motor og en ezrun 60a regulator. Tror det blir greit for en nybegynner Tar gjerne imot tips!
            TLR 22 - Xray T3 - TLR Eight 2.0 EU
            Sanwa MT4

            Comment


            • #7
              hehehe...med endel rød alu? gamlebilen min det...
              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

              Comment


              • #8
                forøvrig e vel denne bygd opp av retteråsen..
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  Losien er ein god bil En venn av mer en slik, lett å skru på og funker knall
                  Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                  Comment


                  • #10
                    Ja det er helt riktig carish Da har du jo litt kjennskap til bilen... Ok kjøp?
                    TLR 22 - Xray T3 - TLR Eight 2.0 EU
                    Sanwa MT4

                    Comment


                    • #11
                      kjempebil detta..ka du måtte ut me om eg kan spørre?
                      Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                      Comment


                      • #12
                        Sikkert ikke noe røverkjøp, siden den ikke akkurat er ny.... Gir 1500 inkl frakt. Da er det med 2,4 ghz radio og mottaker. Og et dårlig batteri.... Finner jeg noe info i den laaange tråden retteråsen har fra drifteprosjekter tror du?
                        TLR 22 - Xray T3 - TLR Eight 2.0 EU
                        Sanwa MT4

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by klevjer View Post
                          Sikkert ikke noe røverkjøp, siden den ikke akkurat er ny.... Gir 1500 inkl frakt. Da er det med 2,4 ghz radio og mottaker. Og et dårlig batteri....
                          Hmm, det var ikke akuratt billig. Han eg kjenner ga 800kr for sin. Den var lite brukt, og med masse masse deler, samt mye dekk og felger...
                          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                          Comment


                          • #14
                            Nei det kan nok være. Men jeg tror nok kameraten din har vært veldig heldig til den prisen.... Er nok ikke mange biler å oppdrive som selges for under 1000...
                            TLR 22 - Xray T3 - TLR Eight 2.0 EU
                            Sanwa MT4

                            Comment


                            • #15
                              va vel ikkje ille d,eg solgte den for 1800 trur eg d va for nåken måna sia..men va då me masse deler og dekk..
                              Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X