Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norgescupen sammenlagt 11/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Norgescupen sammenlagt 11/12

    Hva skjer med denne for elektro klassene? En grunn til at jeg deltok på siste NC løpet i Gjøvik var fordi jeg kunne få en god plassering sammenalgt, også ender det opp med at det ikke blir noe utdeling av premier i det hele tatt. Det syns jeg er litt dårlig.

    Ser det ligger en liste ute under fanen "NMF" på forumet, men denne er også feil.
    Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
    www.minicar-racing.no

  • #2
    Fikk premie i posten etter noen måneder i fjor.
    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

    Comment


    • #3
      Det var vanlig før
      Tor Arne Nicolaisen GMBK

      Lei av å knuse motstandere!

      Comment


      • #4
        På det siste NC løpet på Gjøvik, så gjorde arrangørene en feil, dem hadde fått tilsendt premiene for resultatet i norgescupen, og skulle dele ut disse etter det siste NC løpet, tabben dem gjorde var og ikke hente ut oppdaterte resultat og fylle inn resultatet for det løpet , og således ha resultatet sammenlagt klart.
        det er vanlig at den klubben som holder det siste NC løpet, deler ut og holder premieseremoni for cupen sammenlagt.
        Derfor mått Gjøvik sende ut disse premiene pr post

        når det gjelder den lista over resultat som ligger på forbundsidene, hva er det som er feil på den?
        -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
        -Leder www.I
        HRC.no
        ]

        Comment


        • #5
          Den rankinglista har vært feil hele tiden i mod f.ex. der er ikke uteløpene for 2011 tatt med (bortsett fra NC1)..... har sagt ifra om dette før, men skjer ingenting....

          torarneN
          Tor Arne Nicolaisen GMBK

          Lei av å knuse motstandere!

          Comment


          • #6
            Originally posted by thaking View Post
            På det siste NC løpet på Gjøvik, så gjorde arrangørene en feil, dem hadde fått tilsendt premiene for resultatet i norgescupen, og skulle dele ut disse etter det siste NC løpet, tabben dem gjorde var og ikke hente ut oppdaterte resultat og fylle inn resultatet for det løpet , og således ha resultatet sammenlagt klart.
            det er vanlig at den klubben som holder det siste NC løpet, deler ut og holder premieseremoni for cupen sammenlagt.
            Derfor mått Gjøvik sende ut disse premiene pr post

            når det gjelder den lista over resultat som ligger på forbundsidene, hva er det som er feil på den?
            Siden jeg ikke hadde hørt noe siden vi pratet på telefon så laget jeg en tråd her.

            Det ble kjørt 4 runder i norgescupen og da er det de 3 beste som er gjeldende i sammendraget. I den lista som ligger på forbundet sine sider så er alle fire rundene lagt til grunnlag for sammenlagt resultatet i norgescupen. Så der er feilen.
            Yokomo R12 - Yokomo BD7 - Fantom Racing - KoPropo - Hobbywing - GM - Protoform
            www.minicar-racing.no

            Comment


            • #7
              Ja jeg oppdaget det for 10 min siden, jeg har sendt korrektur til rankingansvarlig, så korrektur er på vei opp og er klar i løpet av morgendagen
              -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
              -Leder www.I
              HRC.no
              ]

              Comment


              • #8
                sender du korrektur på mod og da?

                tan
                Tor Arne Nicolaisen GMBK

                Lei av å knuse motstandere!

                Comment


                • #9
                  Ja, alle klasser holder på og blir fikset nå i skrivende stund
                  -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                  -Leder www.I
                  HRC.no
                  ]

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by thaking View Post
                    Ja, alle klasser holder på og blir fikset nå i skrivende stund
                    Den har vi hørt før, samme visa går igjen og igjen. Samme rot i sommer. Så jeg gjorde da rett i å kutte ut NC sattsinga etter hva som skjedde i sommer, så slapp jeg og oppleve dette igjen. Sånt blir man ikke flere av, det er sikkert.
                    Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                    Comment


                    • #11
                      Jeg var vinner av NC ute 2011 i SuperStock sammenlagt, dette fremkommer ingen plass!
                      Tusen takk NMF, godt jeg vet det selv da. LOL
                      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                      Comment


                      • #12
                        rankingansvarlig har rettet feilen, og liste er sendt til forbundet for publisering på nettet
                        -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                        -Leder www.I
                        HRC.no
                        ]

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by thaking View Post
                          På det siste NC løpet på Gjøvik, så gjorde arrangørene en feil, dem hadde fått tilsendt premiene for resultatet i norgescupen, og skulle dele ut disse etter det siste NC løpet, tabben dem gjorde var og ikke hente ut oppdaterte resultat og fylle inn resultatet for det løpet , og således ha resultatet sammenlagt klart.
                          det er vanlig at den klubben som holder det siste NC løpet, deler ut og holder premieseremoni for cupen sammenlagt.
                          Derfor mått Gjøvik sende ut disse premiene pr post

                          når det gjelder den lista over resultat som ligger på forbundsidene, hva er det som er feil på den?

                          Hei

                          Vi var 3 stk fra Borg MRK som hjalp GTL med det siste løpet på Gjøvik, det var ingen i klubben som hadde fått beskjed om å regne på resultatene eller dele ut NC premier. De hadde kun fått premiene levert sammen med NM medaljene.
                          Vi 3 titta også på resultatene seint lørdag kveld, men det var feil i rankinglistene, da blir også jobben mer krevende selv for oss som har gjort dette en stund.
                          Jeg vil også tro at førerene forventer at det er en representant fra NMF for å dele ut premier i NC, det er liksom litt mer stas for de som kommer på pallen.
                          Jeg synes det blir feil å si at GTL gjorde feil i denne saken her.

                          Det samme gjelder også for NMet som ble arrangert noen uker før, det virker som om at NMF sentralt ikke bryr seg om hva vi i Radiostyrt driver med, jeg mener det burde vært en fra NMF sitt høyeste hold for å dele ut medaljene som de sikkert gjør i de andre grenene.
                          Jeg vet også, som resten av de lisensierte førere, at de som er ansvarlig i grenen jobber på frivillig basis uten lønn, og har sikkert andre prioriteringer en RC.
                          Christer Antonsen, Borg MRK
                          1:5 RS 5, 1:10 El Xray T3 2012, Ae B44.1
                          1:8 Buggy Hyper 9, 1:8 Truggy Hyper ST Pro

                          Comment


                          • #14
                            Når klubben hadde fått tilsendt premiene for nc og i tillegg satt lørdagskvelden og så på listene og konkluderte med at det var feil i dem, så hadde det ikke vært så dumt å tatt en telefon til grenleder så hadde det løst seg. Såpass synes jeg en kan forvente av en klubb som har fått tildelt nm og nc avslutning.

                            Når det gjelder nmf sin rep på arrangemang så er det desverre slik som du sier at vi gjør dette på frivillig basis og det er desverre slik at det ikke bestandig er mulig og være tilstede noen ganger
                            -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                            -Leder www.I
                            HRC.no
                            ]

                            Comment


                            • #15
                              Forsatt veldig feil i Ranking elektro touring etter oppdatering 24/4 :-(
                              Og det er faktisk bare rimelig at vi forlanger at dette blir ordnet opp i av Nmf. Fordi når denne såkalte frivillige ordning tydligvis fungerer så dårlig, ja så må jo noen i Nmf ta grep. Det er jo til slutt de som står ansv for dette.
                              Men det skjer vel ikke noe før folk slutter og løse lisens, og pengestrømmen ikke er der fra vår gren. Uten ranking ser jeg ikke behov for annet en Fun lisens neste år........... lol
                              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X