Announcement

Collapse
No announcement yet.

Norgescupen sammenlagt 11/12

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ikkje bra......
    Tor Arne Nicolaisen GMBK

    Lei av å knuse motstandere!

    Comment


    • #17
      Hei

      Dette er en anbefaling til alle feilfrie verdensmestere for dere er det mange av, eneste problemet er at verdensmesterne her inne ikke gjør noe annet en og kritisere. Vi som gidder (ikke fordi vi har så jævla lyst) og sitte som frivillige i Nmf gjør dette på vår fritid, og dere må forstå at vi også kan gjøre feil, er ikke alle som er så feilfrie som dere.... Jeg personelig gjør masse feil, men får ikke pepper av den grunn men posetiv kritikk det er med på og hjelpe meg til og gjøre en bedre jobb og faktisk synes det er ok og gjøre jobben. Hva f...... er galt, det går an og sende en mail og spørre høflig, evt bidra til og gjøre ting bedre.
      Bare en liten anbefaling....

      Skal spare dere for mine personlige meninger da dette ikke egner seg i skriftlig form....
      Ken Skalleberg

      Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

      Comment


      • #18
        Forstår at det er du som har laget lista
        Tor Arne Nicolaisen GMBK

        Lei av å knuse motstandere!

        Comment


        • #19
          Originally posted by tan20 View Post
          Forstår at det er du som har laget lista
          He he nei, det er ikke meg nei håper bare på litt mere posetiv holdning i miljøet.
          Er litt lei negativiteten. Positivitet og samarbeid er så mye bedre for alle.
          Ken Skalleberg

          Kyosho MP 9, Bullit engines, Beta tires, Piranha fuel, Minicar rc team.

          Comment


          • #20
            Originally posted by El gravo View Post
            Hei

            Dette er en anbefaling til alle feilfrie verdensmestere for dere er det mange av, eneste problemet er at verdensmesterne her inne ikke gjør noe annet en og kritisere. Vi som gidder (ikke fordi vi har så jævla lyst) og sitte som frivillige i Nmf gjør dette på vår fritid, og dere må forstå at vi også kan gjøre feil, er ikke alle som er så feilfrie som dere.... Jeg personelig gjør masse feil, men får ikke pepper av den grunn men posetiv kritikk det er med på og hjelpe meg til og gjøre en bedre jobb og faktisk synes det er ok og gjøre jobben. Hva f...... er galt, det går an og sende en mail og spørre høflig, evt bidra til og gjøre ting bedre.
            Bare en liten anbefaling....

            Skal spare dere for mine personlige meninger da dette ikke egner seg i skriftlig form....
            Når vi via mail og tlf får beskjed om at det jobbes med å rette dette opp ved tidligere henvendelser, og resultatet er forsatt fullt av feil så må en få lov å pipe om det. Men det er jo ikke noe problem for deg siden du ikke må feks sette opp heat etter ranking i touring som er fullt av feil. Har nettopp snakket med S O Nordal og forstår det slik på han at det er han som jobber med rankinlistene i forbundet. Og Ken..... du får masse skryt for mye av det du gjør rundt rc du. Finnes andre hallelujaforum der ute hvis en ikke tåler andres mening.
            Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

            Comment


            • #21
              Originally posted by El gravo View Post
              He he nei, det er ikke meg nei håper bare på litt mere posetiv holdning i miljøet.
              Er litt lei negativiteten. Positivitet og samarbeid er så mye bedre for alle.
              Faktisk enig grunnleggende! Synes ikke denne var så sur!
              Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

              Comment


              • #22
                Rankinglista skal fungere slik, og dette er et tiltak som ble gjort etter siste msk:
                Det er de 10 siste løpene som teller for rankinglista inkludert NM
                arrangør av et løp skal etter endt løp sende inn resultat til følgende e post adresse resultat@radiostyrt.no
                rankingansvarlig legger så inn dette i rankingen og sender den inn til Nmf for publisering.
                med andre ord kommer ikke resultatet inn til denne e post adressen etter endt løp så vil heller ikke rankingpoeng bli tildelt, dette er arrangør sin plikt å gjøre.
                nå har det seg slik at det er ikke sikkert at alle resultat har kommet inn til forbundet før den nye rankinglista ble laget, så det er ikke sikkert at rankingansvarlig har underlag for å fylle inn dette i den nye rankinglista, når dette året er omme så vil uansett denne mangelen være borte, da det siste løpet vil falle bort etter hvert som nye løp blir avviklet .
                nå kan vi sikkert diskutere hvorfor resultatet ikke er kommet frem, men noe av årsaken kan være at Nmf sitt nye it system ikke har gamle resultat tilgjengelig, på en eller annen måte så er de dataene som lå på denne webserveren blitt slettet av den nye isp leverandøren til Nmf, derfor så er også de dataene som er innsendt til andre epost adresser heller ikke tilgjengelig for rankingansvarlig.
                det vi har gjort er og forespørre enkelte personer som kjører de forskjellige klassene om å få tilsendt resultater dette har gitt forskjellige resultat, vi har også sjekket myrcm for å se om det ligger noe der, og det som ligger der er lagt til i lista.
                alle resultat som er tilgjengelig for oss grenledere og rankingansvarlig er lagt inn i lista pr dags dato.
                men ja det kan være feil i alle klasser fordi, det er menneskelig og feile, men send en Mail til resultat@radiostyrt.no så blir det rettet med en gang.
                dette kan umulig være så stort et problem, i løpet av utesesongen 2012 så vil denne lista være rett om ikke annet med rett antall løp, da er vi ivertfall et skritt nærmere målet.

                @hanikol, det er ikke jeg som er ansvarlig for lista, men jeg prøver og ha et forhold til elektroklassene alle sammen faktisk!derfor snakker jeg mye med Vegard som er ansvarlig for lista, for vi prøver sammen og få denne lista på rett kjøl, Ken og Frank gjør akkurat det samme for sine klasser.

                Så alle sammen vær så snill trekk pusten og bruk kreftene på å hjelpe oss istedenfor å kritisere oss opp og ned! For som Ken skriver vi gjør faktisk denne jobben uten å få noe som helst slags betaling, og vi gjør det for dere førere, men i mange tilfeller så trenger vi litt hjelp og ikke kjeft
                Last edited by thaking; 26 April 2012, 22:54.
                -Stein Ove Nordahl 1976-Skogn, -
                -Leder www.I
                HRC.no
                ]

                Comment


                • #23
                  Uansett hva dere sier av unnskyldninger så er det bare rett og slett kritikkverdig av både dere og NMF.
                  Kritikken er grunnet med at det sies at : joda, vi skal fixe, men det skjer ingenting.
                  Tor Arne Nicolaisen GMBK

                  Lei av å knuse motstandere!

                  Comment


                  • #24
                    Jeg leser nå det over som at de har gjort et ærlig forsøk på å rydde opp. NMF har nok ikke fulgt med i timen i forhold til isp leverandør og det er jo skuffende (tar dem ikke backup?), men virker for meg som de frivillige har gjort en innsatts og mer forventer hvert fall ikke jeg.

                    Så får vi håpe de har fått det inn i et spor som fungerer for fremtiden.
                    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Stusdal View Post
                      Jeg leser nå det over som at de har gjort et ærlig forsøk på å rydde opp. NMF har nok ikke fulgt med i timen i forhold til isp leverandør og det er jo skuffende (tar dem ikke backup?), men virker for meg som de frivillige har gjort en innsatts og mer forventer hvert fall ikke jeg.

                      Så får vi håpe de har fått det inn i et spor som fungerer for fremtiden.
                      Hadde dette vært informert/redgjort om........ ja da hadde det heller ikke vært noe problem. Men her har enkelte blitt beskylt for ikke å sende inn resultater( som stemmer bare i noen få tilfeller) da sannheten sannsynlig da er en serverglipp.
                      Men nå har info delvis kommet og ting roer seg ned. Ikke verre enn det.
                      Men det stemmer ikke helt at Nmf er basert på frivillighet, det er nedover i rekkene det.
                      Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

                      Comment


                      • #26
                        Jeg synes at de som skriker høyest, tar på seg vervet til høsten med et stort smil om munnen.
                        Minicar rc team
                        http://minicar.no
                        www.rga.no

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X