Announcement

Collapse
No announcement yet.

Oppgraderinger til Tamiya TT-01

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oppgraderinger til Tamiya TT-01

    Hei,

    Som topic indikerer, så er jeg på utkikk etter litt oppgradering av min noe til årskommende men pent/lite brukte TT-01.

    Hvor kan man kjøpe "billig" hopup kulelager sett til denne bilen. Gjerne orginalt. (Har handlet fra RC-Mushroom)

    Noen som har noe børsteløst sett å anbefalle? Skal gå over til LiPO, og ønsker noe som gjør denne bilen ganske rask, men fortsatt manøvrerbar. 13,5T eller kanskje noe raskere? Del gjerne erfaringer. Handlet ett 5200kv sett fra HK

    Noen som har en god/sterk/stabil/rask servo å anbefalle. Trenger ikke koste alt for mye, trenger nemlig 3 stk

    Lipo batterier + utstyr for å lade lipo batterier, har ikke vært borti lipo før.
    Handlet ett stk 3S 4Ah batteri, trenger lader. Noen som har noen gode tips?

    Takker for all hjelp, post gjerne linker, så det gjør ting enklere for meg

    -Thelle-
    Last edited by Thelle; 30 July 2012, 22:10.
    Tamiya entusiast!
    TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

  • #2
    Kjøpte meg ett Dominator GT3B 2.4ghz sett, kan jeg bruke hobbyking sine GT2_RX mottakere til denne?
    De er jo igrunn helt like, bare andre stickers.

    Kan denne servoen brukes? Vil ha en som er ganske rask, men stabil. Lei av servoer som ikke returnerer til 0-punktet og er treige/svake.

    -Thelle-
    Last edited by Thelle; 1 August 2012, 22:22.
    Tamiya entusiast!
    TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

    Comment


    • #3
      Takker Wulong for god råd og hjelp til å finne riktige produkter for mitt bruk og min prisklasse.

      Skal igrunn ha fått det jeg trenger for å starte opp med noe raskere kjøring etter ferien.
      Håper bare alt er plug and pray.

      Har handlet følgende denne uken:
      2.4 ghz system + ekstra mottakere til andre biler
      5200kv (6,5t) motor + ESC pakke
      LiPo 11.1v 4000 mAh
      Lader for LiPo
      Digital servo (0.6sec 5kg)
      Hjullager sett for TT-01

      Har i dag satt opp demperene litt hardere, skiftet olje og hevet bakkeklaringen litt.
      Installert det nye 2.4ghz systemet.

      Ting jeg ønsker for nærmeste fremtid:
      -Nye hjul/felger med mykere dekk for bedre grep
      -40/60 giring på drift av for/bakhjulene for å forhindre understyring i krappere svinger
      -Sterkere deler i girkasse, differ, kardang og akslinger
      -Nytt styreoppsett som har mindre slakk, større nøyaktighet og tåler mer hjuling.
      -Nye dempere for bedre oppsett av understell.

      -Thelle-
      Tamiya entusiast!
      TT01 Subaru Impreza wrx sti,TA-02SW Porsche Taisan (58172), Lunch Box, FF01 Civic Mugen, FF01 PIAA ACCORD, F 104 PRO, M-05 Golf MK 1, HPI E-Firestorm FLUX WP, Align T-REX 450, Align T-REX 150

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X