Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stock?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De raskeste i touring stock kjører nå 12.1 på Mustit. Det er bare en håndfull dyktige førere som kjører fortere med sin modified-bil. (de kan telles på en hånd...)

    Jeg har kjørt litt 1:12 stock i det siste. Det har også hjulpet på kjøringen i 1:12 mod. Perset i modified i dag med 5 sekunder på 8 minutter run.

    Comment


    • Originally posted by trackdrive View Post
      De raskeste i touring stock kjører nå 12.1 på Mustit. Det er bare en håndfull dyktige førere som kjører fortere med sin modified-bil. (de kan telles på en hånd...)
      Utrolig bra! Er det Kjell Gunnar som har vært på ferde igjen?

      Originally posted by trackdrive View Post
      Jeg har kjørt litt 1:12 stock i det siste. Det har også hjulpet på kjøringen i 1:12 mod. Perset i modified i dag med 5 sekunder på 8 minutter run.
      Grattis Lars - tror det kanskje kan være noe der!
      "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

      Comment


      • Hvis det er seriene til Roger Berntsen med 12.186 som bestetid så er det veldig imponerende for touring stock! Det kan også se ut som at han kan være god for enda raskere tider.
        Last edited by Crowe; 22 January 2014, 00:10.
        "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

        Comment


        • Kan det være at banen har blitt vesentlig raskere for touring i det siste? Vi er jo veldig heldig som har flere gode førere som kan gå foran å sette standarden på MustIt touring/track banen. Vel uansett er det gøy og oppleve raskere tider og forbedring på 5 minutteren.
          "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

          Comment


          • Originally posted by Crowe View Post
            Kan det være at banen har blitt vesentlig raskere for touring i det siste? Vi er jo veldig heldig som har flere gode førere som kan gå foran å sette standarden på MustIt touring/track banen. Vel uansett er det gøy og oppleve raskere tider og forbedring på 5 minutteren.
            Det tok ca. 2 dager så ble banen rask! Men desto mer man trener på samme layout, desto raskere kjører man på akkurat den layouten Man skal også passe seg for å bli "blind", ved at man ikke får trening på forskjellig layout.

            Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
            Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

            Comment


            • Hei,var en tur på Sørli idag med min m-chassis og fant ut at jeg vil prøve meg i stock touring klassen. Er det slik at denne regulatoren er godkjent i stock klassen? http://www.speedpassion.net/en/produ...SP000063&c=ESC

              Comment


              • Nitewlkr: Så bra! Ja, den og de fleste regulatorer er godkjent så lenge de er satt til "blinky"-modus. Dvs ingen timing i regulatoren. Og en 13.5t motor så er det i boks.
                LMBK - ARC R10 2013 - ARC R10W - Sakura XI Sport (stock)

                Comment


                • Da begynner såpestykket mitt å bli kontrollerbart.
                  Så da kommer neste spm.
                  Må jeg ha lisens for å kjøre denne klassen? Eller er det bare de offisielle nc klassene som krever det?
                  mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                  "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                  -
                  Röhrl

                  Comment


                  • Kun offisielle vel
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • Trodde jeg også, men det står at man trenger lisens på det nordiske racet neste helg. Ikke at jeg skal være med der altså. Bare så det, og det gjorde meg usikker...
                      mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

                      "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
                      -
                      Röhrl

                      Comment


                      • Det er kun de offisielle klassene, stock er support
                        Capt. Slow
                        Medlem i GTL Rc-klubb www.rcklubben.no
                        Team GoSlow

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X