Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lukter på World GT:

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lukter på World GT:

    Jeg vurderer å skaffe meg en slik 1/10 World GT, eller Pancar som det kalles enkelte steder. Hva slags modeller er det som gjelder her? Jeg ser Serpent har en tålelig rimelig modell (S100). Også har jeg kikket litt på Associated RC10R5.1. Sistnevnte later til å ha en del rimeligere deler enn førstnevnte. Men så koster også selve bilen noe mere i utgangspunktet. Hvilke erfaringer har folk gjort seg her? Jeg tenker bare i utgangspunktet ikke å konkurrere. Så holdbarhet og delepriser teller mer enn hundredeler på runden!

    Bruker disse bilene vanligvis 1S eller 2S elektronikk?

    /Mons

  • #2
    2 sell og 13.5 turn fungerer nok fint noen på sørli kjørte 5.5 og 2 sell det ble hysterisk hehe
    rcland.no har denne http://www.rcland.no/products/genx-10-pro-graphite-kit
    antrade har denne http://www.modellbil.no/shop/product...ducts_id=45842
    mustit har denne tror jeg Associated RC10R5.1

    vet at de som kjører crc 12er er veldig fornøyd med den bilen
    Espen "Trolly Dolly" Fjeldvær 83 Modell www.lmbk.no
    BILER:Tamiya 419 - TRG 114N F1 - ASS 12er
    Muchmore - Protoform - Sorex - Sanwa - Futaba - Reedy - Hiro-Seiko - Dubi Design
    -
    Thunder Power - Ride - Hobbywing - MR3 - Redrc


    Comment


    • #3
      Hobbyking - the world's No1 Online Hobby Store. We stock a huge selection of RC products from Planes right through to Drones and all accessories. Visit Us Today.


      Kan denne være interessant? Du får det du betaler for men kan være grei til å teste ut klassen med.
      living in the fast lane

      Comment


      • #4
        Hmm... Ser faktisk ikke så verst ut. Men det spørs om jeg tør. :-p Blir vel ratt at jeg kjøper noe skikkelig med en gang i tilfelle... Uansett, takk for tips!

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X