Announcement

Collapse
No announcement yet.

Upgrades/options HPI Sprint 2 Flux - forhandlere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Upgrades/options HPI Sprint 2 Flux - forhandlere?

    Hei!

    Er på jakt etter en del options til denne bilen, men sliter litt med å finne en leverandør som har alt jeg skal ha. Elefun har noe, hpiracing.no har noe etc. Vet noen om en leverandør i Norge eller lett tilgjengelig utland som har komplett sortiment?

  • #2
    Jeg vet at Løten RC Shop AS har noe, men ikke alt tror jeg.
    Men mulig han kan få tak i det du trenger om du sender han en mail fra siden hans eller ringer.
    5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
    Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

    Comment


    • #3
      Sjekka Absolutt Hobby på Hamar?
      MadForce VE & Sprint 2 BL

      Comment


      • #4
        Hei,De er ikkje nødvendig med div alu oppgraderinger ,bruk plast deler
        du kan bytte ut hjul muttrer til mutter med skive ,bruk alt annet i plast deler
        så slipper du alle oppgraderinger.
        Ikkje kjøp reserve deler heller, hubber eller armer i reserve,de samler bare støv
        kjøp deller når bilen er krasjett.eller defektive
        Last edited by gob; 19 June 2013, 12:20.

        Comment


        • #5
          Originally posted by CFDrift View Post
          Sjekka Absolutt Hobby på Hamar?
          De kan skaffe også, men som lokal vet jeg at Løten vil legge mer i få til dette og rimeligere.
          Ingenting i veien med Absolutt, men Løten er mer dedikert på dette nivået av ønske fra kunden for en billigere penge.

          Det er grunnen til at jeg ikke nevnte de i mitt første svar
          5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
          Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

          Comment


          • #6
            Problemet ser ut til å være at det er temmelig skrapet hos skandinavisk distributør, så en del av disse tingene er uansett tråkig å få fatt på. Takk for tips uansett, det ordner seg nok med litt tid.

            Comment


            • #7
              Originally posted by gob View Post
              Hei,De er ikkje nødvendig med div alu oppgraderinger ,bruk plast deler
              du kan bytte ut hjul muttrer til mutter med skive ,bruk alt annet i plast deler
              så slipper du alle oppgraderinger.
              Ikkje kjøp reserve deler heller, hubber eller armer i reserve,de samler bare støv
              kjøp deller når bilen er krasjett.eller defektive
              Jepp, planen er å bytte giring, sette på alu-hexmuttere og bytte til one way-diff foran.

              Comment


              • #8
                Originally posted by gob View Post
                Hei,De er ikkje nødvendig med div alu oppgraderinger ,bruk plast deler
                du kan bytte ut hjul muttrer til mutter med skive ,bruk alt annet i plast deler
                så slipper du alle oppgraderinger.
                Ikkje kjøp reserve deler heller, hubber eller armer i reserve,de samler bare støv
                kjøp deller når bilen er krasjett.eller defektive
                Beklager til trådstarter, om dette sporer av litt nå, men dette her må jeg bare svare på:
                Du kunne i bunn og grunn ha sagt at han ikke skulle ha postet i det hele tatt?

                Dette er individuelt og subjektivt hva som er nødvendig av deler eller 'hop-ups'.

                Og det med å ikke kjøpe reservedeler er jo... Ja jeg skal holde tilbake noe, men du ser vel behovet for å ha noen ekstra deler liggende som kan gå i bakhånd når du står på banen med knekte hubber foran, bærearmer eller opprights bak? Eller belte som har en tendens til å ryke i par og drev som går nå og da?

                Om du skal kjøpe i etterkant så har du i verste fall over en uke med en bil som ikke kan kjøres.
                Det er lite fremsynt. Og det er ikke snakk om at du må ha alt, men deler som før eller siden vil bli byttet ut likevel.

                Noen av bilene mine har ingen 'options', men noen har på de steder der det er nødvendig. Så det blir bare helt feil å påstå at alu er feil, bare helt feil.

                La karen kjøpe det han vil, så kan vi heller hjelpe han når han vil bygge opp ett reservelager av deler de er greit å ha for denne bilen.
                Da klarer vi faktisk å hjelpe han enn å forvirre

                Og til trådstarter vil jeg anbefale å ikke ta dette rådet i det hele tatt.

                Og beklager til gob om du tar dette ille opp.
                Det er kun snakk om at jeg er totalt uenig i det du sier
                5iveT ~ TRX StampedeT (Custom) ~ Tekno SCT410.1 | Carisma GTB (Custom) ~ MBX6e ~ MP9e
                Kyosho TF5 ~ Xray T4'13&14 ~ Xray XB4'15 | Futuba 4PKSR ~ Futuba T4PX | Min Prosjekttråd

                Comment


                • #9
                  Her er i allfall noe jeg skal kjøpe til min Sprint 2 flux: http://www.asiatees.com/display?HPI-...id=49424&pid=1 får valgt i forskjellige farger
                  Kjell Sæther

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Kjellsprell View Post
                    Her er i allfall noe jeg skal kjøpe til min Sprint 2 flux: http://www.asiatees.com/display?HPI-...id=49424&pid=1 får valgt i forskjellige farger
                    Nå vet ikke jeg hva du bruker bilen din til, men for touring sin del, så vil jeg ikke anbefale aluminium av de delene, da de bøyes. De knekker ikke. Du får dermed relativt fort en ukjørbar bil

                    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
                    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

                    Comment


                    • #11
                      Tower Hobbies har bra utvalg og bra prismodell, jump there...
                      "When faced with untenable alternatives, you should consider your imperative."

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X