Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bor i Drammen, å klarer ikke bestemme meg for bil, type eller banemuligheter og behov

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bor i Drammen, å klarer ikke bestemme meg for bil, type eller banemuligheter og behov

    Bor i drammen og klarer ikke bestemme meg for biltype eller model. aller helst kan jeg tenke meg noe jeg kan kjøre dirt/offroad i form av bane, men også bytte om dekk og ha en god bil på bane av asfalt etc om mulig da??. forslag?

    Hva med truggy? ShortCourse? Buggy? WR8?(hvem kategori er WR8?) har hatt monstertruck i siktet, men gått bort fra det,.

    Er banekjøring som gjelder, helst litt hopp og humper, men flatt funker også, veit det er et miljø i drammen for drift? veit ikke om det er helt for meg, men kansje., mere på fartsrunder med litt hinder muligens hopp. er det noen forslag til det? eller noe tips om hva jeg burde velge? er vel på utkikk etter et banemiljø med litt fart og spennig i bilen??

    Håper noen kan hjelpe meg! helt uten råd her, sitter bare å søker og leser forskjellig ting på hver side jeg kommer innpå.

    på forhånd thanks!!

  • #2
    Stikk innom Drammen på tirsdager eller søndager og sjekk ut M-chassis kjøringa.
    Ellers kjører vi miniZ i vestfold http://speedypigz.blogspot.no/
    Begge disse er "inne alternativer", med minst mulig hopp
    mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

    "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
    -
    Röhrl

    Comment


    • #3
      ja, tar gjerne en tur innom å ser å hører litt på tirsdag, når og hvor?

      Comment


      • #4
        Banen til Drammen RC klubb ligger i gamle gocart hallen under bowlinga ved maxi. Inngang fra baksiden.
        Vet ikke når de åpner, for da er jeg på jobb Men de stenger hvertfall kl 21.
        mini-Z i Vestfossen. Eiker RC Klubb

        "This car is getting increasingly faster than my thoughts"
        -
        Röhrl

        Comment


        • #5
          Takk skal ta meg turen innom til tirsdag da!

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X