Announcement

Collapse
No announcement yet.

Best utvalg av karosseri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Best utvalg av karosseri?

    Hei!

    Jeg mottok idag min 2014 Xray T4 og har så vidt startet byggingen

    Hvor er det best utvalg av 190mm karosserier, nettbutikk eller ei, har ikke noe og si.

    Noen tips?

  • #2
    Kjøp Mazda 6 å vær ferdig med det RC-Land har godt utvalg av karosser

    Grenleder Elektro Touring. ARC! www.thomaseh.no
    Like HD Paint on Facebook! https://www.facebook.com/hdpaintz

    Comment


    • #3
      Jeg ser mye av disse karosseriene er 200mm lange, hvordan vil dette stille seg mot T4?

      Har lest litt på nettet at 190mm er det som anbefales til denne..

      Comment


      • #4
        Det er 190 mm som brukes til elektro touring. 200 mm er for fuel, men også det mest brukte om man vil ha "skalautseende" til f.eks drifting. Til racing er det altså 190 mm som gjelder. Jeg har noen racingkarosseri i 190 mm som jeg ikke trenger, hvis du er interessert. 3 stk hvorav 2 er ulakkert.
        Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

        Comment


        • #5
          Originally posted by Odd-M View Post
          Det er 190 mm som brukes til elektro touring. 200 mm er for fuel, men også det mest brukte om man vil ha "skalautseende" til f.eks drifting. Til racing er det altså 190 mm som gjelder. Jeg har noen racingkarosseri i 190 mm som jeg ikke trenger, hvis du er interessert. 3 stk hvorav 2 er ulakkert.
          Hvilken type biler er det du har?

          Comment


          • #6
            Tror det er noe Blitz-greier som fulgte med Sakuraen jeg kjøpte brukt. De koster jo nesten ingenting og frakten blir fort nesten nyprisen av et karosseri... :-S
            Click image for larger version

Name:	20131210_130810[1].jpg
Views:	1
Size:	36.0 KB
ID:	782298
            Slash 4x4, Sakura Zero S, Wraith, 2x SCX10

            Comment


            • #7
              Første spørsmål her er jo om du skal kjørre touring eller drifte???
              Jeg kan kun snakke om touring og der gjelder Protoform Mazda 6 som det mest fungerbare på flere baner. Så har du alltids protoform LTC-R for baner med dårlig grep.. LTC-R passer ikke veldig godt på min bane, men mange bruker det..
              Til drifting er det jo mer utseende som spiller inn, og her har jo tamiya di kanskje mest scalariktige utseendemessig. f.eks www.rcmart.com har endel her.
              Men du som bor i oslo stikker bare innom rc-land og ser hva di har
              Espen Jensen
              -----------------------------------------------------
              Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

              Comment


              • #8
                Bilen skal brukes til touring

                Takker for svar!

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X