Hei.
da har jeg bestillt meg ny bil etter jeg ihjel modifiserte min tt-01..
valget datt på en rimlig og god bil nemmelig Sakura Ultimate S XI Sport PRO med Speed Passion Competition Motor V3 5.5R.
skal kjøre på bane på lørenskog og oslo.. mulig jeg sniker meg innom noen inne baner i vinter også.. men hovedsakelig på safalt bane ute.
jeg er ikke flink nok til å kjøre løp eller lignende men prøver å bli bedre..
har kjørt litt med gummi og litt med skum på min gammle TT-01. men har vel en følelse av at jeg hadde helt feil gummidekk og ikke neddreide skumdekk.. så vet ikke hvor godt referansepunkt dette er. for min del syntes jeg gummidekk var fint på TT01 før jeg fikk børsteløs
og skum var gøy etter jeg fikk børsteløs.. men vanskeligere da.. tror hjulvinklene var litt feil på tt01'en
men på en bil som dette bør jeg gå for skum eller for gummi? og eventuellt hvilke dekk?
og kan man kjøre like fort på gummi som på skum
og på gummi må man da igjen tenke på spesielle felger når man skal kjøre fort ?
Mvh Fredrik
da har jeg bestillt meg ny bil etter jeg ihjel modifiserte min tt-01..
valget datt på en rimlig og god bil nemmelig Sakura Ultimate S XI Sport PRO med Speed Passion Competition Motor V3 5.5R.
skal kjøre på bane på lørenskog og oslo.. mulig jeg sniker meg innom noen inne baner i vinter også.. men hovedsakelig på safalt bane ute.
jeg er ikke flink nok til å kjøre løp eller lignende men prøver å bli bedre..
har kjørt litt med gummi og litt med skum på min gammle TT-01. men har vel en følelse av at jeg hadde helt feil gummidekk og ikke neddreide skumdekk.. så vet ikke hvor godt referansepunkt dette er. for min del syntes jeg gummidekk var fint på TT01 før jeg fikk børsteløs
og skum var gøy etter jeg fikk børsteløs.. men vanskeligere da.. tror hjulvinklene var litt feil på tt01'en
men på en bil som dette bør jeg gå for skum eller for gummi? og eventuellt hvilke dekk?
og kan man kjøre like fort på gummi som på skum
og på gummi må man da igjen tenke på spesielle felger når man skal kjøre fort ?
Mvh Fredrik