Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schumacher i Norske butikker?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schumacher i Norske butikker?

    Er det noen som selger Schumacher i Norge?

    Vet at small size hadde før men nå ser jeg ikke det hos de lengre på nettbutikken.
    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

  • #2
    Noe småtteri her http://www.nortrading.no/?page=62&type=searchproduct

    Comment


    • #3
      Har sett supastox esker på Ensjø.
      living in the fast lane

      Comment


      • #4
        Hvem er på Ensjø?
        ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

        Comment


        • #5
          Smallsize.no
          living in the fast lane

          Comment


          • #6
            Er faktisk like enkelt å handle direkte i fra Schumachers webshop.. frakt 15£ isj og du har det dagen derpå med UPS..... og der har de alt man trenger

            Comment


            • #7
              Ble schumacher fra Norsk butikk. Mi5 Evo. Valgte schumacher fordi de har en imponerende støtte til eldre modeller. Jeg tenker at denne vil jeg ha en stund.

              Fin bil på mange måter. Men rom for forbedringer. Blir nok nye kuleledd blant annet om det ikke er noe jeg har missforstått.. Syns kulelagrene var litt vel slarkete også. Kan vel ordnes med shims og litt fikling med div. klaringer.

              Gøyal bil å bygge men du må være litt våken med de set skruene. Er små men viktige forskjeller.
              Last edited by MatsNorway; 6 December 2014, 08:59.
              ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

              Comment


              • #8
                Originally posted by MatsNorway View Post
                Ble schumacher fra Norsk butikk. Mi5 Evo. Valgte schumacher fordi de har en imponerende støtte til eldre modeller. Jeg tenker at denne vil jeg ha en stund.

                Fin bil på mange måter. Men rom for forbedringer. Blir nok nye kuleledd blant annet om det ikke er noe jeg har missforstått.. Syns kulelagrene var litt vel slarkete også. Kan vel ordnes med shims og litt fikling med div. klaringer.

                Gøyal bil å bygge men du må være litt våken med de set skruene. Er små men viktige forskjeller.
                Hei Mats..... kult du har kjøpt deg MI5 bil.... men hva mener du med at det er slark i kulelagrene? og at det blir nye kuleledd?

                Comment


                • #9
                  Regner med du mener Drivledd?
                  "If you no longer go for a gap that exists, your no longer a racing driver"

                  Comment


                  • #10
                    Ikke drivledd/CV joint. Tenker på den klaringen som det "må" være i hubben/huset som lagringen til hjulet sitter i. Den syns jeg er urimelig stor. I tillegg er og camber linken+ ikke tighte nok for meg. Så jeg må bytte de endeleddene/kuleleddene antagelig.
                    ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                    Comment


                    • #11
                      Jaha.... Har kjørt med den "klaringen" hele mi tid i Schumacher, bygg bilen sammen sett den opp og kjør den slik den er standard! Bilen blir mye bedre da!
                      "If you no longer go for a gap that exists, your no longer a racing driver"

                      Comment


                      • #12
                        Du får prøve min en vakker dag. Se om du merker forskjell. Jeg kopierer jo setupen din omtrent. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe fjærene bare.

                        Men finnes det noen swweeete fjær kit? med boks til å ha de i og alt.
                        Last edited by MatsNorway; 9 December 2014, 22:17.
                        ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                        Comment


                        • #13
                          Finnes fjær kit, men man bruker generellt sett et svært lite antall fjærer. Bruk Pink og green, tilsvarer cirka det samme, Schumacher Pink foran og Schumacher Green bak.
                          "If you no longer go for a gap that exists, your no longer a racing driver"

                          Comment


                          • #14
                            Fant du en setup som funka på Moss banen?
                            ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

                            Comment


                            • #15
                              Både og.. Var vanskelig og finne noe som funket "en hel dag", men fant en grei løsning som "funket".
                              Fikk aldri til den banen, aldeles for mye rotasjon, så når man fikk bilen til og rotere så fikk man ustabilitet i sjikane før langstrekket, noe som var svært ødeleggende for flyten rundt resten av banen, jeg legger opp setupen her.

                              Nikko
                              "If you no longer go for a gap that exists, your no longer a racing driver"

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X